۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
ساخت مسکن بدون خدمات معقولانه نیست| افزایش سرسام‌آور قیمت مصالح
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

ساخت مسکن بدون خدمات معقولانه نیست| افزایش سرسام‌آور قیمت مصالح

اصفهان - طغیانی؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ساخت مسکن بدون خدمات معقولانه نیست و به این معنی است که ما تجارب اشتباه گذشته را تکرار کنیم چراکه این خانه‌ها نیز به سرنوشت مسکن مهر دچار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، افزایش قیمت مصالح ساختمانی این روزها باعث شده که قیمت مسکن سیر صعودی به خود بگیرد و بازار مسکن متشنج‌تر از پیش شود و در این بین برخی از نمایندگان مجلس نیز از اینکه دولت به وادی خانه سازی وارد شده ابراز نگرانی می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بازار و در پاسخ به این سوال که ورود دولت به بحث مسکن چه اثراتی بر روی این مقوله خواهد داشت با توجه به اینکه دولت هنوز نتوانسته قول هایی که برای خانه سازی داده را به سرانجام برساند، اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون آمارها در زمینه ساخت مسکن دولتی چندان نمره قابل قبولی ندارد و به نظر بنده ورود دولت به وادی مسکن اشتباه است.

مهدی طغیانی ادامه داد: نمی توانیم در زمینه ساخت مسکن دولتی خشنود باشیم چراکه به هیچ عنوان قابل دفاع نبوده و نه تنها دولت نتوانسته از پس وعده هایی که داده برآید بلکه نگرانی بعدی ما این است که چطور باید خدمات رسانی به خانه های ساخته شده در موعد مقرر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه این مساله مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد خواهد کرد، گفت: اینکه تنها ساخت و ساز کنیم اما به فکر خدمات نباشیم کار معقولانه ای نخواهد بود و این به این معنی است که ما تجارب اشتباه گذشته را دوباره تکرار کنیم چرا که این خانه ها نیز به سرنوشت مسکن مهر دچار خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا بازار مسکن در سال جدید گنجایش این تورم و نوسانات رو به رشد را دارد یا خیر، بیان کرد: افزایش سرسام آور قیمت مصالح ساختمانی که از سال گذشته شروع شد، بازار مسکن را با مشکلات زیادی روبرو کرده تا جایی که برخی تنها رویای خانه دار شدن دارند، این مشکل در کلانشهرهایی مانند اصفهان که هم جمعیت زیادی دارد و هم مهاجرپذیر است مشکلات جدی تری برای مردم ایجاد می کند و حاشیه نشینی مهاجران بر انبوه مشکلات می افزاید.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha