۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
لیست قیمت کفپوش ترمووود ارزان (آپدیت جدید)

لیست قیمت کفپوش ترمووود ارزان (آپدیت جدید)

کفپوش و تایل ترمووود یکی از محصولات مقاوم و بسیار زیبا برای کف است.

به گزارش بازار، کفپوش و تایل ترمووود یکی از محصولات مقاوم و بسیار زیبا برای کف است. این کفپوش ابعاد مختلفی، با توجه به بخش مورد استفاده، دارد. کفپوش ترمووود در گونه های زبان گنجشک و کاج وجود دارد. این محصول یک زیره پلاستیکی دارد که چوب ترمووود بر روی آن نصب می شود و اجرای آن بسیار آسان است و احتیاجی به پیچ و زیرسازی نیاز ندارد و می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. به طور معمول از کفپوش های ترمووود در کفپوش خانه ، روف گاردن ، کافه ها و... استفاده می شود. این کفپوش ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. در صورتی که به دنبال لیست قیمت کفپوش ترمووود و خرید تایل ترموود با بهترین کیفیت ، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

لیست قیمت کفپوش ترمووود

لیست قیمت کفپوش ترموود

ترمووود ها دارای نمونه ها و انواع مختلفی هستند که در فروشگاه های زیادی خرید و فروش می شوند. اما باید به این نکته توجه کنید که هزینه تایل های ترمووود بعد از نصب در مقایسه با دیگر کفپوش ها بسیار مناسب تر است. هزینه این تجهیزات به صورت متر مربع یا عددی محاسبه می شود و باید توجه کنید که با بودجه خود، بهترین کیفیت را انتخاب کنید. برای کیفیت بهتر باید کمی هزینه کنید تا سال های سال زیبایی و حس طبیعی بودن را در خانه خود داشته باشید. پیشنهاد خبرگزاری تحلیل بازار جهت خرید بهترین کفپوش ترموود ، مجموعه فراوود میباشد. شما عزیزان برای استعلام قیمت فوری و مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۶۴۳۵۰۲ تماس بگیرید و یا به وبسایت این مجموعه به آدرس farawood.com مراجعه کنید.

قیمت کفپوش ترمووود

برای مشاهده قیمت و ثبت سفارش به لیست قیمت کفپوش ترمووود مراجعه کنید.
 

عوامل تاثیر گذار بر روی لیست قیمت کفپوش ترمووود

عوامل تاثیر گذار بر روی لیست قیمت کفپوش ترمووود

چوب ترمو دارای مقاومت و دوام بسیار زیادی است و از لحاظ اقتصادی، قیمت آن بسیار صرفه است. نصب و اجرای چوب ترموود، آسان بوده و دارای ویژگی های بسیار زیادی است. به دلیل اینکه ترمووود در ابعاد و اندازه و رنگ های مختلفی ارائه می شود، بهتر است گزینه مناسب را از بین انواع چوب ترمو انتخاب کنید. قیمت تایل ترموود بر اساس متر مکعب تعیین می شود و موارد مختلفی در قیمت آن تاثیر دارد. در این قسمت برخی از این موارد را بررسی می کنیم تا در زمان خرید تایل ترموود دچار مشکلی نشوید:

  1. منطقه بنا در شهر :

یکی دیگر از این عوامل تاثیر گذار در قیمت کف پوش ترموود این است که با توجه به منطقه یا قسمتی از شهر که نصب می شود، هزینه های جانبی مانند حمل و نقل، تخلیه و ... متفاوت است.

  1. قیمت ارز :

با توجه به اینکه ترمووود یک محصول وارداتی است؛ باید به نوسانات ارز در بازار دقت کنید. زیرا در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد.

  1. تکنیک اجرا :

این مورد بستگی به تیم اجرایی شما دارد اما در صورتی که از نصاب های حرفه ای و با تجربه استفاده کنید باید مبلغ بیشتری پرداخت نمایید.

  1. جنس و رنگ :

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کفپوش ترمووود تاثیر گذار است، رنگ و جنس چوب ترمو است. در صورتی که ترمووود با چوب نرم تهیه شده باشد، قیمت ارزان تر و کمتری دارد و بالعکس اگر با چوب سخت ساخته شده باشد، گران تر است.

  1. هزینه های جانبی :

اجرای ترمووود ممکن است هزینه های جانبی بسیاری داشته باشد که هرکدام از این هزینه ها بر قیمت تمام شده کفپوش ترمووود تاثیر گذار هستند. هزینه های جانبی شامل هزینه مالیات، حقوق کارگران، حمل ترمووود تا کارخانه و قطع درختان است.

  1. گونه درختی :

چوب ترمووود از نمونه ها و گونه های مختلف درختان ساخته می شود که این موضوع بر قیمت ترمووود تاثیر زیادی دارد.

بهترین کفپوش ترموود را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین کفپوش ترموود را از کجا تهیه کنیم

معمولا خرید کفپوش ترمووود به صورت حضوری امکان پذیر است. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، خرید این محصول به صورت آنلاین و با قیمت مناسب در بین مردم بسیار انجام می شود. بهتر است در زمان خرید، بهترین فروشگاه را انتخاب کنید تا با پرداخت هزینه مناسب بتوانید بهترین، مرغوب ترین و باکیفیت ترین ترمووود را خریداری کنید.

در این صورت با گذشت زمان نیازی به تعمیر و نگهداری ندارید. همچنین باید دقت کنید محصول خریداری شده دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد تا بعد ها دچار مشکل نشوید. یکی از بهترین سایت ها و فروشگاه های تولید کننده و فروشنده ترمووود، مجموعه فراوود است. شما عزیزان میتوانید از طریق راه های زیر با این مجموعه در تماس باشید :

آدرس : شهرک صنعتی خاوران سایت چوبفروشان خیابان گلستان چناران یکم پلاک ۵۳۰۴

شماره دفتر : ۳۳۲۸۹۳۵۲-۰۲۱

آدرس سایت : www. farawood.com

نتیجه گیری

از گذشته تاکنون از چوب در قسمت ‌های مختلف ساختمان استفاده می شود. یکی از بهترین نمونه های چوب، ترمووود است که در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. کفپوش ترمووود در حال حاضر در بین مردم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما هم می خواهید از کفپوش ترمووود در ساختمان خود استفاده کنید و به دنبال لیست قیمت کفپوش ترمووود هستید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید و بهترین ترمووود را با قیمت های آن در سایت ما ببینید و انتخاب کنید.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha