۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
خدمت‌رسانی هزار و ۴۰۰ اکیپ امداد خودرو در تعطیلات عید فطر
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد

خدمت‌رسانی هزار و ۴۰۰ اکیپ امداد خودرو در تعطیلات عید فطر

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از خدمت‌رسانی هزار و ۴۰۰ اکیپ امدادی شرکت امدادخودرو ایران به مشتریان همزمان با تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، بابک سلاجقه افزود: طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از ۳۰ فروردین آغاز شده تا چهارم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در طرح عید فطر ۸۹ نمایندگی به صورت کشیک (تک شیفت و دو شیفت) و هزار و ۴۰۰ اکیپ امدادی شرکت امدادخودرو ایران در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود.

استقرار ۳۲۹ اکیپ امدادی ویژه در محورهای پرتردد
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران گفت: باتوجه به پایان ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی افزایش سفرها در تعطیلات پیش رو، علاوه بر اکیپ‌های امدادی که همواره در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، در نقاط پرتردد، تعدادی اکیپ امدادی ویژه تجهیز شده‌اند تا علاوه بر تسریع ارایه خدمات و کاهش مدت زمان انتظار، در نقاط حادثه خیز نیز با سرعت عمل بالا و کاهش بار ترافیکی، یاری‌گر هموطنان باشند.

سیدعباس میرحسینی افزود: در راستای ارایه خدمات امدادی چابک و سریع به هموطنان، ۳۲۹ اکیپ امدادی به صورت ویژه به مدت شش روز با ناوگانی شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار و پایگاه‌های ثابت امدادی در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین، رشت، تبریز و مشهد در کنار مردم هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به دریافت خدمات، در اسرع وقت به آن‌ها خدمت‌رسانی کنند.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشن ایساکو یا وب‌سایت شرکت امدادخودرو ایران به نشانی www.۰۹۶۴۴۰.com درخواست دریافت خدمات ثبت کنند.

لازم به ذکر است، فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات‌رسانی، در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha