۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در زاهدان به بهره‌برداری رسید 
استاندار سیستان و بلوچستان:

یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در زاهدان به بهره‌برداری رسید 

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در شهرستان زاهدان به مدار تولید پیوست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جریان راه اندازی این پروژه، اظهار داشت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی علاوه بر تولید از جمله مهم‌ترین اولویت ها و راهبردهای بخش کشاورزی این استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: ایجاد اشتغال، فرآوری و افزایش مدت مصرف محصولات کشاورزی، کاهش هزینه‌ها و هدر رفت محصولات کشاورزی، توسعه و گسترش از جمله مزایای صنایع تبدیلی است که راه را برای تحقق شعار سال هموار می کند.

کرمی تصریح کرد: انتخاب شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «مهار تورم و رشد تولید» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان مردمی کردن اقتصاد را از عوامل مهم رشد تولید عنوان و تاکید کرد: در تلاش هستیم حضور مردم در بخش های مختلف اقتصادی استان بیشتر شود چرا که تنها راه اعتلای اقتصاد و توسعه این منطقه است و برای عملی شدن آن راهی جز کاهش مداخله دولت در اقتصاد نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان هم با بیان گزارشی از روند توسعه واحدهای مرغداری در استان اظهار داشت: به منظور خودکفایی در تولید گوشت مرغ از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۶۱ موافقت اصولی برای احداث مرغداری صادر شده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: کار ساخت و تجهیز ۱۰۵ واحد مرغداری جدید الاحداث به اتمام رسیده و با جوجه همه این واحد ها بخش عمده کمبود مرغ در استان با همت مرغداران سیستان و بلوچستان تأمین خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۶٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha