۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
معلمان خرید خدمات و طرح مهرآفرین تعیین تکلیف شوند
نماینده مردم چابهار در مجلس:

معلمان خرید خدمات و طرح مهرآفرین تعیین تکلیف شوند

سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت تامین بنزین، آرد، مرغ و کپسول گاز مردم سیستان و بلوچستان از سوی دولت شد.

به گزارش بازار، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش در تذکر شفاهی خود گفت: ۲۰۷۰ نفر از معلمان مظلوم خرید خدمات استان که برای تبدیل وضعیت و قرارداد کار معین تشکیل پرونده داده و ۷ ماه بود حتی یک ریال حقوق دریافت نکرده بودند، به یکباره با تصمیم سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش دچار چالش در تبدیل وضعیت شدند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: از آقایان صحرایی و لطیفی می خواهم برای حل مشکل آنها و تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات و طرح مهرآفرین اقدام عاجل صورت گیرد که اگر فرزندان خود آنها نیز میان این قشر بود، اینگونه تصمیم گیری نمی شد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: به صف های طویل استان برای خرید بنزین و آرد، مرغ نیز اضافه شده که امروز از سفره های مردم پرواز بی بازگشت دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: کپسول گاز تبدیل به سیمرغ و کیمیا شده و مردم امکان تامین آن را ندارند؛ آیا حق مردم سیستان و بلوچستان این حجم از کم لطفی از سوی دولت است.

کد خبر: ۲۱۶٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha