۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
وضعیت نابسامان بازار خودرو باید مورد توجه قرار گیرد| قیمت پراید به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است
نماینده مردم قائمشهر در مجلس:

وضعیت نابسامان بازار خودرو باید مورد توجه قرار گیرد| قیمت پراید به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: وضعیت خودرو در کشور نابسامان است و قیمت یک پراید به بیش از ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. هچنین وضعیت معیشت مردم فولاد و سیمان در کشور خوب نیست.

به گزارش بازار، کمال علی پور خنکداری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی طی تذکری ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تذکری به وزیر نفت گفت: وزیر نفت باید وضعیت تعرفه گاز را اصلاح کند، چرا که وضعیت نابسامان تعرفه ها برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

وی در ادامه درباره موضوع استیضاح وزیر صمت گفت: وضعیت خودرو در کشور نابسامان است و قیمت یک پراید به بیش از ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. هچنین وضعیت معیشت مردم فولاد و سیمان در کشور خوب نیست که باید به این مسائل رسیدگی شود.

علی پور خنکداری با بیان اینکه مجلس باید کار نظارتی خود را به درستی انجام دهد، تصریح کرد: مردم از ما سوال می کنند مجلس درباره وضعیت گرانی و معیشت خانوار چه اقداماتی انجام داده و چرا اقدامی انجام نمی دهد؟

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان رازی قائمشهر تقریباً رو به اتمام است و از شما درخواست داریم مراحل پایانی تکمیل این بیمارستان را مورد پیگیری قرار دهید تا به زودی افتتاح شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به وضعیت نابسامان آب کشاورزی شهرستان جویبار گفت: بنده در این رابطه چندین بار به مسئولان تذکر دادم، متاسفانه در حال حاضر وضعیت آب کشاورزی شهرستان جویبار وضعیت نامطلوبی دارد و تقاضا داریم مسئولان این موضوع را به سرعت پیگیری کنند.

علی پور خنکداری در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: تقاضا داریم وزیر ورزش به باشگاه نساجی و هم ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان جویبار توجه داشته باشد، چرا که این دو مجموعه وضعیت خوبی نداشته و باید به جد مورد پیگیری مسئولان قرار گیرند

کد خبر: ۲۱۶٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha