۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مجلس تحقیق و تفحص از راه آهن را تعیین تکلیف کند
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مجلس تحقیق و تفحص از راه آهن را تعیین تکلیف کند

طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پرونده تحقیق و تفحص از راه آهن چند ماه در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت و ۳ ماه است که در هیات رئیسه مانده است.

به گزارش بازار، مهدی طغیانی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه وقتی هیات رئیسه به آیین نامه قسم می خورد، توقع به عمل کردن به آن را داریم، گفت: پرونده تحقیق و تفحص از راه آهن چند ماه در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت و ۳ ماه است در هیات رئیسه است، اما گویی به درخواست نمایندگان به صورت سلیقه ای عمل می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: سرمایه کشور در راه آهن در اختیار یک شرکت دولتی است و سیاست های اصل ۴۴ و آیین نامه ها در آن اجرا نشده و کاملا زمین مانده است که در این خصوص چندین جلسه در کمیسیون عمران داشتیم، لذا اگر واقعاً مجلس پای حرف خود نایستد، وظیفه نظارتی نیز انجام نمی شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اگر به معاونت نظارت مراجعه کنید، موضوعات به صورت لحظه ای در سامانه ثبت می شود. صرفاً تعداد نوبت ها زیاد است که اگر نوبت عصر نیز جلسه علنی داشته باشیم، می توانیم به موضوعات به صورت سریعتر رسیدگی کنیم.

کد خبر: ۲۱۶٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha