۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
توافقنامه برق‌رسانی به ۸هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان امضا شد
در راستای مصوبات سفر رییس جمهور؛

توافقنامه برق‌رسانی به ۸هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان امضا شد

بندرعباس- توافقنامه برق رسانی به هشت هزار هکتار از اراضی پرورش میگو در هرمزگان با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد تومان به امضا رسید.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، امضای این تفاهم نامه در راستای مصوبات سفر رییس جمهور بین استانداری هرمزگان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل شیلات و شرکت برق منطقه ای استان انجام گرفت.

استاندار هرمزگان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در سفر رییس جمهور برق رسانی به مزرعه های پرورش میگوی استان به عنوان یکی از طرح‌های پیشران دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت.

مهدی دوستی افزود: در مرحله نخست اجرای مصوبات سفر رییس جمهور، شش مجتمع پرورش میگوی هرمزگان به میزان ۲۵ مگاوات و با اعتباری افزون بر ۱۲۵میلیارد تومان درنظر گرفته شد که افزون بر چهارهزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی میگوی استان با اشتغالزایی یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از آن بهره‌مند شد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم نیز سه تفاهم نامه برق رسانی به چهار مجتمع پرورش میگوی (لشتغان، جلابی، خضر و حسنلنگی) به میزان ۶۷ مگاوات با اعتباری افزون بر ۹۱۰ میلیارد تومان منعقد شد که برای هشت هزار هکتار از اراضی پرورش میگوی استان با اشتغالزایی دو هزار و ۸۴۰ نفر برق رسانی انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه دولت مردمی متمرکز بر ارتقای زیرساخت های تولید است، افزود: حجم بالای مصوبات سفر رییس جمهور در بخش های تولید مانند شیلات، کشاورزی و صنعت نشان از همین مهم دارد.

دوستی تصریح کرد: اجرای طرح‌های حاصل از این تفاهم نامه باعث افزایش حدود ۲ برابری بهره وری تولید در واحد سطح می شود که پایداری اشتغال، رونق اقتصادی و ارز آوری را به دنبال دارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha