۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
فرش ۱۵۰۰ شانه ریزبافت چطور محبوب شد!

فرش ۱۵۰۰ شانه ریزبافت چطور محبوب شد!

فرش ۱۵۰۰ شانه یکی از محبوب ترین فرش هایی است که در بازار فرش وجود دارد و بسیاری برای خرید آن به فروشگاه هایی مانند فروشگاه فرش مانلی مراجعه و انتخاب و خریداری می کنند.

به گزارش بازار، فرش ۱۵۰۰ شانه یکی از محبوب ترین فرش هایی است که در بازار فرش وجود دارد و بسیاری برای خرید آن به فروشگاه هایی مانند فروشگاه فرش مانلی مراجعه و انتخاب و خریداری می کنند، فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل ماهیت ریزبافتی و بافت برجسته ای که دارد از کیفیت و زیبایی بسیار خوبی برخوردار است و حس بسیار خوبی را نیز به ما منتقل می کند. در ادامه این مطلب درباره فرش ۱۵۰۰ شانه و ویژگی هایی که باعث شده به یک فرش محبوب تبدیل شود توضیح دادیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فرش ۱۵۰۰ شانه یکی از محبوب ترین فرش هایی است که در بازار فرش وجود دارد و بسیاری برای خرید آن به فروشگاه هایی مانند فروشگاه فرش مانلی مراجعه و انتخاب و خریداری می کنند، فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل ماهیت ریزبافتی و بافت برجسته ای که دارد از کیفیت و زیبایی بسیار خوبی برخوردار است و حس بسیار خوبی را نیز به ما منتقل می کند. در ادامه این مطلب درباره فرش ۱۵۰۰ شانه و ویژگی هایی که باعث شده به یک فرش محبوب تبدیل شود توضیح دادیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فرش ۱۵۰۰ شانه

این فرش دارای ۱۵۰۰ شانه گره نخ در عرض و ۴۵۰۰ گره نخ در طول خود است و به فرش ریزبافت و یا شبهه دستبافت نیز مشهور است. ضخامت فرش ۱۵۰۰ شانه در حدود ۵ میلی متر و در فروشگاه هایی مانند فرش مانلی بصورت گل برجسته عرضه میشوند.

همانطور که از مشخصات و ویژگی هایی که گفتیم مشخص است فرش ۱۵۰۰ شانه فرشی کاملا حرفه ای با کیفیت بسیار بالایی است. این فرش بصورت صادراتی به بسیاری از کشورهای همسایه مانند کشورهای عربی جنوب خلیج فارس و عراق و همچنین کشورهای آسیای مرکزی روس و ترک زبان صادرات میشود و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

فروشگاه فرش مانلی با عرضه بهترین فرش ۱۵۰۰ شانه بازار فرش ایران و قیمتی بسیار مناسب از درب کارخانه سعی در ارائه بهترین فرش های بازار است و این فرش ها را در انواع طرح های سنتی کاشان، مدرن و وینتیج نیز عرضه می کند.

فرش 1500 شانه مانلی

فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته

فرش های ۱۵۰۰ شانه ای که در فرش مانلی عرضه میشوند در بافت خود از نخ هایبالک که باعث میشود فرش گل برجسته بافته شود استفاده می کنند و زیبایی بی بدیل را به خانه و کاشانه شما می آورد. فرش برجسته همانطور که شاید تابحال آن را دیده باشید زیبایی بسیار شگفت آور دارد و از بهترین نخ های هایبالک استفاده می کند تا این برجستگی را به طرزی ماهرانه تشکیل دهد و حفظ کند.

فرش ریزبافت ۱۵۰۰ شانه

فرش های هزار و پانصد شانه را ریزبافت می نامند زیرا دارای تراکم بافتی بالا هستند. فرش ۱۵۰۰ شانه دارای ۱۵۰۰ عدد گره نخ در عرض خود است و ریزبافتی و تراکم بالای آن به همین دلیل است. همچنین همانطور که در ابتدای متن هم گفتیم این فرش دارای تراکم طولی ۴۵۰۰ گره نخ در طول فرش نیز می باشد و این مورد نیز باعث شده است فرشی بسیار زیبا و ریزبافت تشکیل شود.

فرش ۱۵۰۰ شانه مانلی

فرش مانلی با تهیه و عرضه بهترین فرش های ۱۵۰۰ شانه بازار با ویژگی گل برجستگی و ریزبافتی توانسته است علایق بسیاری را به سمت خود جلب کند، در صورتی که نیاز به خرید یک فرش ۱۵۰۰ شانه جذاب و زیبا از کاشان داشتید میتوانید از فروشگاه فرش مانلی بازدید و فرش مدنظر خود را انتخاب و خریدای نمایید.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha