۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
دولت برای حل مشکل بازار، لایحه ایجاد وزارت بازرگانی را در دستور کار قرار دهد
نماینده مردم مرودشت در مجلس:

دولت برای حل مشکل بازار، لایحه ایجاد وزارت بازرگانی را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم مرودشت در مجلس ضمن مخالفت با ایجاد سازمان بازرگانی، پیشنهاد تدوین لایحه‌ای برای ایجاد وزارت بازرگانی جهت حل مشکل بازار و تنظیم آن را ارائه داد.

به گزارش بازار، جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار در مخالفت با تقاضا بررسی دو فوریت این لایحه از سوی دولت گفت: ما در حوزه بازرگانی و تنظیم بازار، قانون کم نداریم بلکه در حوزه نظارت و اجرا مشکل داریم.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار دردی از مردم دوا نمی‌کند، اظهار داشت: ما در حوزه سیاست‌گذاری و ساختار قانونی، درباره بازار مشکل نداریم.

وی در ادامه تأکید کرد: زمانی که یک سازمان ایجاد می‌شود عملاً نظارت مجلس از این حوزه گرفته خواهد شد که نگران‌کننده است لذا دولت به جای این کار باید از مدیران توانمند، کاربلد و شجاع در حوزه بازار و بازرگانی استفاده کند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید لایحه خود را پس بگیرد و اگر می‌خواهد از طریق انتزاع حوزه وزارتخانه‌ای موضوع حل شود باید لایحه‌ای را برای ایجاد وزارت بازرگانی در دستور کار قرار دهد.

کد خبر: ۲۱۶٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha