۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
برخورداری جمعیت روستایی زنجان از گاز به ۹۴.۵ درصد می رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

برخورداری جمعیت روستایی زنجان از گاز به ۹۴.۵ درصد می رسد

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،گفت: گاز رسانی به ۴۶ روستا را پیمان سپاری کردیم که با گازرسانی به این روستاها هم خانوارهای بهره مند از گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به بیش از۹۴.۵ درصد می رسد.

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در استان زنجان  بیش از ۳۴۰ هزار مشترک گاز وجود دارد، گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۲۱ شهر و ۵۶۹ روستای استان زنجان ازنعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و در مجموع بیش از ۸۷.۳ درصد از جمعیت روستایی استان را شامل می شود. 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۴۸ روستای استان زنجان در دست اجرا است، گفت: تا پایان سال گاز رسانی به این روستاها به اتمام رسیده و برخورداری جمعیت روستایی در استان زنجان از گاز به بیش از ۹۰.۷ درصد می رسد. 

احمدلو افزود: همچنین گاز رسانی به ۴۶ روستا را پیمان سپاری کردیم که با گاز رسانی به این روستاها هم خانوارهای بهره مند از گاز طبیعی در روستاهای استان زنجان به بیش از۹۴.۵ درصد می رسد.

وی تصریح کرد: گاز رسانی به روستاهای ۲۰ خانوار در دستور کار است و برنامه ریزی و مدیریت لازم برای گاز رسانی به این روستاها هم در دست اقدام است و با تخصیص اعتبار به این تعداد روستا هم گازرسانی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، به میزان مصرف گاز در استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی این بازه زمانی ۱۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که نسبت به روزهای گذشته بیش از یک میلیون و نیم متر مکعب افزایش محسوسی داشته است.

احمدلو بر مدیریت مصرف گاز در استان تاکید کرد و افزود: شهروندان باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

کد خبر: ۲٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha