۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
سیستان و بلوچستان، در رتبه ۴ ارزیابی نهضت ملی مسکن
در جلسه شورای عالی مسکن کشور مطرح شد

سیستان و بلوچستان، در رتبه ۴ ارزیابی نهضت ملی مسکن

در جلسه شورای عالی مسکن کشور اعلام شد: استان سیستان و بلوچستان، رتبه ۴ ارزیابی نهضت ملی مسکن را کسب کرد.

به گزارش بازار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی شورای عالی مسکن با استانداران سراسر کشور که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: این رتبه براساس شاخص‌هایی از جمله نسبت تامین زمین (بدون خودمالکین) به برنامه ابلاغی، نسبت متقاضیان تعیین تکلیف شده به کل متقاضیان ثبت‌نامی و نسبت تعداد واحدهای دارای شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها به زمین تامین شده توسط آن استان، تعیین شده است.

بیجار گفت: در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۳۱ هزار و ۸۳۸ نفر را به همراه داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۳۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی در برنامه چهار ساله استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱۳ هزار و ۶۸۵ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند که ۵۸ هزار و ۷۱۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیجار ادامه داد: همچنین تاکنون ۲۳ هزار و ۸۳۱ متقاضی هم در استان سیستان و بلوچستان، اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند.

کد خبر: ۲۱۵٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha