۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
قیمت‌گذاری دلاری مواد اولیه تولید داخل، معیشت مردم‌ را هدف گرفته است
عضو کمیسیون تلفیق مجلس در گفت‌وگو با بازار:

قیمت‌گذاری دلاری مواد اولیه تولید داخل، معیشت مردم‌ را هدف گرفته است

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‌گذاری دلاری مواد اولیه تولید داخل، به معیشت مردم‌، آسیب و خسارت زده است.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با مسئولان نظام اسلامی، بیانات حکیمانه و ارزشمندی داشتند و بدون تردید، عمل به دستورات رهبری، موجبات شکوفایی و اعتلای بیش از پیش کشور و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هر دو بخش شعار سال، عملیاتی و اجرایی شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مهار تورم مستلزم اتخاذ تصمیمات بزرگ و کارشناسی در دولت است خاطر نشان کرد: تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و اجرای آن باید با کار کارشناسی و بررسی تمام ابعاد کار باشد و اگر می‌خواهیم، تورم کنترل شود، همه باید کمک کنیم.

رضایی در واکنش به قیمت گذاری دلاری مواد اولیه تولید داخل تصریح کرد: این مساله در واقع، نامعادله‌ای است که به معیشت مردم ضربه زده است.

وی اضافه کرد: قیمت‌گذاری دلاری مواد اولیه تولید در کشور، باعث شده با افزایش نرخ ‎دلار، همه چیز برای مردمی که درآمدهایشان ریالی است، گران شود و این مساله به اقشار ضعیف جامعه، خسارت وارد کرده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: این نامعادله، به معیشت آحاد مردم ضربه زده و عده‌ای قلیل را به ثروت نجومی رسانده که باید به این وضعیت پایان داد.

رضایی در ارتباط با تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان نیز ابراز داشت: یکی از مقصران اصلی در تاخیر پرداخت حقوق فرهنگیان، سازمان برنامه و بودجه است که متاسفانه حاضر به پذیرش اشتباه خود نیستند.

وی افزود: فرهنگیان جزو اقشار زحمت‌کش و شریف جامعه هستند که در تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند که باید در تامین معاش این عزیزان نهایت توان خود را به کار گیریم.

کد خبر: ۲۱۵٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha