۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
یک هزار طرح صنعتی در قزوین ایجاد می‌شود
صفاری به بازار گفت:

یک هزار طرح صنعتی در قزوین ایجاد می‌شود

قزوین- صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: یک هزار طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری درباره میزان راه‌اندازی صنایع جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: شهرک های صنعتی لیا با ۱۶ واحد بهره بردار،آبیک با ۱۲ واحد تولیدی و کاسپین با ۱۰ واحدتولیدی بیشترین میزان واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده در میان شهرک های صنعتی استان قزوین را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین اظهار کرد: واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده در تولید محصولات مختلف در زمینه های شیمیایی، سلولزی، برق و الکترونیک، غذایی و دارویی و فلزی به فعالیت می پردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین همچنین گفت: هزار طرح تولیدی در شهرک های صنعتی استان در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

صفاری با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری نیز بیش از آمار سال گذشته شاهد بهره برداری از واحدهای تولیدی و افزایش صنایع فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین باشیم، افزود: نزدیک به ۵۰ واحد تولیدی در مراحل پایانی ساخت و ساز قرار دارند و نزدیک به مرحله بهره برداری هستند.

وی افزود: در حال حاضر حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین پروانه بهره برداری دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به نقش سرمایه گذاری در رشد و تقویت تولید داخلی، اظهار کرد: در سال «رشد تولید، مهار تورم» نمرکز ما بر جذب سرمایه گذار و حل مشکلات صنایع راکد برای بازگشت آنها به چرخه تولید است.

کد خبر: ۲۱۵٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      0 0
      آیا آلودگی وحشتناک شهر قزوین را هم در نظر گرفته اید ؟ و اگرنه کسب و کارتان هرگز رونقی نمی گیرد . دانش هم که از سر و رویتان می بارد !!