۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر در اصفهان

فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر در اصفهان

خرید لوازم تحریر می تواند یکی از جذاب ترین خریدهای اینترنتی برای خیلی ها باشد.

به گزارش بازار، خرید لوازم تحریر می تواند یکی از جذاب ترین خریدهای اینترنتی برای خیلی ها باشد. برخی از جذاب ترین لوازم التحریر در جهان می توانند به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه باشند اگر بدانید کجا باید آنها را جستجو کنید!

فروشگاه لوازم تحریر کوچک و بزرگ در محله های مختلف شهر سالیان سال است که فعالیت دارند اما صادقانه باید گفت فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر در کشور ما چند سالی است که بطور جدی راه اندازی شده است. امروزه مجموعه قابل توجهی از سایت لوازم تحریر در فضای وب قابل مشاهده هستند اما باید دید به لحاظ عرضه محصولات با کیفیت و اصل، همچنین کیفیت خدمات به چه صورت عمل می کنند. بسیار مهم است که برای خرید آنلاین لوازم تحریر به مراجع معتبر مراجعه نمایید. اینجا به معرفی فروشگاه مجیک نوت فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر در اصفهان می پردازیم، همچنین در این مقاله نحوه خرید آنلاین لوازم تحریر با قیمت ارازن در اصفهان را به شما آموزش می دهیم.

فروشگاه آنلاین لوازم تحریر دفتر مجیک نوت

فروشگاه اینترنتی مجیک نوت بیش از ۴ سال است که به صورت اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و سایت اینترنتی در حال فعالیت و فروش اینترنتی است. در طول این مدت برای بهتر شدن کسب و کار و نظرات مشتریان تغییراتی در جهت رضایت مندی مشتریان انجام دادیم. خوشبختانه امروز مشتریان وفادار بسیاری داریم که همیشه با لطف و اعتماد خودشون خریدهاشون رو از ما انجام می دهند.

ما فعالیت خود را در زمینه تولید دفتر های بولت ژورنال و شطرنجی با کیفیت و برند مجیک نوت در اصفهان آغاز کردیم. در ادامه فعالیت خودمون را در زمینه عرضه لوازم تحریر و نوشت افزار به صورت تخصصی گسترش دادیم و پیشرفته کردن سیستم های انبار و در اختیار گرفتن لوازم تحریر با کیفیت و منبع اصلی قیمت های خودمون را کاهش دادیم بصورتی که اجناس ما بهترین قیمت را در بازار اصفهان، تهران و سایر شهرها را دارند.

با توجه به نیاز مشتریان در زمینه توزیع و ارسال هم توانستیم مدت زمان بسته بندی و ارسال را بسیار کاهش دهیم تا محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برسد. اما مسئله خیلی مهتر که گاهی کمتر مورد توجه قرار میگیرد بسته بندی است. ما توانستیم در بسته بندی های خودمون دو نکته شیک و منظم بودن بسته بندی و ایمن سازی بسته ها به یک استاندارد عالی برسیم که گاهی بین مشتریان خودمون بسته بندی ما را از بسته بندی موبایل و لوازم الکترونیکی بهتر دونستند.

مزیت خرید از فروشگاه مجیک نوت در اصفهان

مجیک نوت که به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های لوازم التحریر در اصفهان می باشد، مزایای زیر را داراست، که باعث می شود انتخابی مطمئن برای شما باشد.
 

  • تهیه لوازم تحریر با بهترین قیمت

شما با خرید از مجیک نوت بهترین قیمت لوازم تحریر را در اختیار خواهید داشت.

  • صرفه جویی در وقت و زمان

دیگر لازم نیست برای خرید لوازم تحریر در ترافیک شهری اصفهان خود زمان خود را تلف کنید. براحتی با چند کلیک ساده در فروشگاه مجازی ما بچرخید، انتخاب کنید و خرید خود را در منزل یا محل کار خود در کمترین زمان انجام دهید و خود را از آلودگی و ترافیک نجات دهید.

  • سرعت ارسال و تحویل

با توجه به اینکه انبارهای ما در اصفهان قرار گرفته است در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

در اصفهان از شمال ( ملک شهر، خانه اصفهان، امام خمینی، کاوه، احمد آباد، دروازه تهران، جی، چهارباغ پایین) تا جنوب (چهارباغ بالا، دروازه شیراز، مرداویج، آبشار، توحید، وحید، ناژوان و ...) و حتی شهرهای اطراف اصفهان مثل شاهین شهر، بهارستان، شهرکرد، خمینی شهر، نجف آباد، تیران، مبارکه، زرین شهر، ذوب آهن، شهر مجلسی، سگزی، بروجن، اردستان، میمه، کاشان و .... پذیرای شما در سایت میجیک نوت هستیم.

مجیک نوت فروشگاه آنلاین لوازم تحریر در اصفهان

  • اعتمادسازی و جلب رضایت

اولین و مهم ترین نکته ای که باید از سایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده به عنوان تاییدیه ای داده می شود که این نماد چیزی بیشتر به عنوان صلاحیت فروشنده داده می شود و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نمایید و در صورت مشاهده این نماد، مانند فروشگاه اینترنتی مجیک نوت، می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی نمایید.

ضمنا شما می توانید به پیج اینستاگرام ما به آدرس زیر مراجعه کنید و نظرات مشتریان در مورد خریدهاشون و لطفی که به ما داشتند را مشاهده نمایید.

 https://www.instagram.com/magic.note_


فروشگاه مجیک نوت همواره همراه مشتریان خواهد بود تا نظرات و پیشنهادات شما استفاد کند و راهنمایی های لازم را به شما داشته باشیم.

  • جشنواره تخفیف و فروش ویژه به مناسبت های مختلف

به مناسبت های مختلف در سایت تخفیفات و جشنواره های مختلفی مانند جشنواره نوروزی، ماه رمضان، باز گشایی مدارس، روز مادر و پدر، شب یلدا و ... برگزار می شود.

  • شرایط ارسال رایگان

علاوه بر اینکه هزینه ارسال شما بسیار ناجیز است ولی برای رفاه بیشتر به ازای یک مبلغ خرید مشخص شما هیچ هزینه ای برای ارسال پرداخت نخواهید کرد.

  • ارسال هدیه، کادو و جایزه

می توانید سفارشات خود را به عنوان هدیه و کادو برای دوستان و عزیزانتون با کادوپیچی ارسال کنید و آنها را شگفت زده و خوشحال کنید.

برخی دیگر از مزیت های خرید از مجیک نوت

  • عضویت در شبکه بانکی و امکان پرداخت آنلاین
  • امکان پرداخت به صورت کارت به کارت
  • پاسخگویی به مشتریان

لوازم تحریر با قیمت ارزان در اصفهان

انواع نوشت افزار و لوازم تحریر در فروشگاه مجیک نوت

فروشگاه آنلاین مجیک نوت گروه متنوعی از برترین لوازم تحریر ها را در فروشگاه خود عرضه نموده است که به چهار دسته اصلی تقسیم می شود.

دفتر مشق، جزوه نویسی، یادداشت و دفتر نقاشی

شامل انواع جدیدترین دفتر مشق مدرسه با طرح های فانتزی، دفتر شطرنجی جزوه نویسی، دفتر یادداشت، دفتر بولت ژورنال، اسکرپ بوک، دفتر نقاشی و طراحی با بهترین قیمت

برای خرید دفتر باید به اندازه، طرح و مدل های متنوع آن توجه شود. در این میان دفترهای فانتزی سیمی دوست داشتنی تر و کاربردی هستند. برخی از دفترها ساده و تک‌رنگ هستند. برخی از آن دارای شکل‌ها و تصاویر کارتونی هستند که معمولاً دانش‌آموزان دبستانی به‌ عنوان دفتر مشق دخترانه و پسرانه در آن‌ها مینویسند. یکی از معروف‌ترین انواع آن، دفتر برنامه‌ریزی است. این نوع دفترها مناسب دانش‌آموزان کنکوری و دیگر افراد متعهد به برنامه‌ریزی میباشد. این دفترها معمولاً دارای بخش‌های مختلف و تقویم است و می‌توان به کمک آن تمام برنامه‌های شخصی و کاری را نظم داد.
برگه یادداشت هم خیلی کاربرد دارد و در همه‌ی اداره‌ها، مدارس و شرکت‌ها استفاده می‌شود. برگه یادداشت در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود.

انواع متنوعی از دفترها برای کاربردهای متفاوتی طراحی و عرضه شده اند:

  • دفتر سیمی (دفتر فنر دار)

این دفترها به دلیل سهولت در هنگام نوشتن از  محبوب ترین ها در میان محصلان و دانشجویان می باشند. مدل سیمی بزرگ را می توان برای نوشتن چندین جزوه  بکار برد.

  • دفتر طراحی

همانطور که از نامشان مشخص است دفترهای طراحی بولت ژورنال و نقطه ای به خصوص برای دروس مدرسه و یا درس ترسیمی در دانشگاه و همچنین ساخت بولت ژورنال یا جانک ژورنال کاربرد دارند.

  • دفتر شطرنجی

این مدل ها به عنوان دفترمشق پیش دبستان و دانش آموزان دبیرستان و دانشگاه نیز کاربرد دارند، در مقاطع دیگر هم برای دروس دارای رسم و نمودار مورد استفاده قرار میگیرند.

  • دفتر بولت ژورنال (نقطه ای)

این مدل از دفترهای زیبا با گرماژ کاغذ بالا ساخته می شوند و برای ساخت بولت ژورنال  یا جانک ژورنال بکار میرود.

  • دفترچه، استیک نوت، تودولیست و پلنر

شامل جدیدترین دفرچه های فانتزی، استیک نوت، تودولیست و انواع پلنر های رنگی رنگی با بهترین قیمت

همه ما مکررا از کاغذ برای دفترچه یادداشت و استیک نوت استفاده می کنیم استفاده از کاغذ به حدی زیاد شده که نمی توان بدون آن خیلی کارها را پیش برد. از یادداشت های روزانه، کارهای اداری، بانکی گرفته تا کتاب و دفتر از کاغذ و تودولیست استفاده می شود.

انواع کاغذ یادداشت

تودولیست

نوعی دفتر یادداشت است که معمولا به صورت مستطیل عمودی چاپ می شود. از تودولیست برای نوشتن یادداشت روزانه و لیست کارهای روزمره، هفتگی و سالانه استفاده میشود.

مهمترین مزیت تودولیست جلوگیری از فراموشی کارها و پیگیری کارها تا به سرانجام رسیدن آن است.

استیک نوت

استیک نوت مجموعه ای از کاغذ یادداشت که معمولا بصورت چسبی به هم متصل هستند و از آن برای یادداشت گذاشتن برای دیگران روی میز کار یا یخچال و یا یادداشت کارهای مهم خودمان برای عدم فراموشی آنهاست. استیک نوت در انواع طرح ساده و فانتزی موجود اند.

دفترچه یادداشت

برای خلاصه برداری و یاداشت جلسات و کارهای مهم کاربرد دارد.

دفترچه یادداشت فانتزی با طرح های دخترانه و پسرانه مثل بن تن، کیتی، فروزن و باب اسفنجی بین کودکان کاربرد بیشتری دارد.

نوت پد (پست ایت)

پست ایت نوعی کاغذ یادداشت بدون جلد و چسبی است که از آن برای خلاصه برداری، یادداشت و لیست امور مهم روزانه بکار میرود.

انواع نوشت افزار و لوازم تحریر در فروشگاه مجیک نوت

لوازم تحریر

خرید لوازم مدرسه هم ایرانی و خارجی تنوع بسیار زیادی دارد و شامل وسایل آموزشی مدرسه و فانتزی ازجمله چسب، جامدادی، هایلایتر، جاچسبی و … در مدل دخترانه و پسرانه میشوند. لوازم التحریر و نوشت افزار مدرسه و دفتر مهم‌ترین وسایل آموزشی هستند و هر دانش‌آموز دبستان و دانشجو به آن‌ها نیاز دارد.

مداد، خودکار، پاک کن، اتود، تراش، جامدادی و روان نویس ، غلط گیر نواری، چسب رولی بخش کوچکی از دنیای لوازم التحریر مدرسه هستند که در انواع رسمی، ساده، کارتونی و فانتزی موجود میباشد. مدل‌های رسمی و اداری آن‌ها برای دانشجوها و کارمندان‌ مناسب هستند.

برند های ایرانی لوازم تحریرهای مدرسه شامل: آریا، پارسیکار، کیان می باشد.

برندهای محبوب خارجی نوشت افزار شامل: استورم، اسکول فنس، کرونا، کیکو و هپی دی می باشد.

لوازم تحریر فانتزی

نوشت افزار کارتونی ازجمله طرح‌های السا، کیتی، باب اسفنجی و بن تن مناسب برای دانش‌آموزان دبستان و مدرسه هستند و طرح های BTS ، یونیکورن و دختر فانتزی را دانش آموزان دبیرستانی بیشتر دوست دارند.

ست‌ لوازم‌ مدرسه شامل مداد، خودکار، پاک کن، جامدادی و دفتر میشود. از این ست‌ها می‌توان برای روزهای اول سال تحصیلی تهیه کرد که کودکان و دانش‌آموزان دبستان ذوق مدرسه و لوازم التحریر دارند.

خودکار و روان‌نویس جزو وسایل پرمصرف دانش‌آموزان مدرسه و دبستان است. خودکارها و روان‌نویس‌ها در رنگ‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند. مهم‌ترین نکته در خرید خودکار و روان‌نویس جوهر آن‌ها است. جوهر آن‌ها نباید هنگام نوشتن دست را رنگی کند و سبب کثیفی کاغذ شود.

محصولات فانتزی

مجموعه ای از محصولات فانتزی در ارتباط با ساخت بولت ژورنال شامل استیکر – کاغذ گیپور – تابلو آرزو و کلی لوزم فانتزی از قبیل ماگ شیشه آرزو با قیمت های عالی موجود است.

خرید لوازم تحریر فانتزی در اصفهان از فروشگاه مجیک نوت

استیکر فانتزی

امروزه خرید استیکر فانتزی، برای کودکان و دانش آموزها و به صورت صنعتی برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد. استیکر بولت ژورنال، اسکرپ بوک، جانک ژورنال برای برنامه ریزی و هدف گذاری بسیار متداول شده است.

با پیشرفت جهان و رساندن مفاهیم به ساده ترین شکل، استیکرها و برچسب نیز توجه خاصی پیدا کرده اند.

استیکرهای فانتزی برای کودکان و مدرسه و ساخت کاردستی در طرح های دخترانه السا، کیتی، فروزن، و  پسرانه در طرح های بن تن، باب اسفنجی  متداول شد.

دانش آموزان دبستان و دبیرستان از استیکر فانتزی در دفتر مشق خود استفاده می کنند. دانش آموز دبستان و پیش دبستانی به استیکر فانتزی خیلی علاقه دارند و استفاده از آن برای یادگیری کودکان بسیار تاثیر گذار است.

برخی استیکرها جنبه آموزشی دارد. از برچسب برای یادگیری کلمات و اعداد در دبستان و دفتر مشق استفاده میشود.

یکی از لوازم کاربردی در ساخت بولت ژورنال استیکر بولت ژورنال و استیکر اسکرپ بوک است. استیکر فانتزی بصورت طرح دار و رنگی رنگی برای ساخت اسکرپ بوک و جانک ژورنال موجوداند.

از مهمترین نکات خرید استیکر بولت ژورنال کیفیت کاغذ و چاپ است. استیکرها در دو مدل برش خورده و ساده به چاپ می رسد.

خرید برچسب بولت ژورنال باعث افزایش سرعت کار در ساخت بولت ژورنال و جذاب تر شدن آن می شود. این امر هدف گذاری و توجه ما را به برنامه ریزی بیشتر می کند.

فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر اصفهان

برای خرید لواز تحریر با قیمت ارزان در اصفهان؛ مجیک نوت به عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر اصفهان بهترین انتخاب برای شماست. جهت خرید انواع لواز التحریر در شهر اصفهان به صورت آنلاین به وبسایت فروشگاه مجیک نوت مراجعه نمایید.

هدف تیم ما در مجیک نوت ایجاد حس خوب و لذت بخش از خریدتون و لذت بردن از محصولاتی است که از ما خرید می کنید.

کد خبر: ۲۱۵٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      2 0
      قبلا خرید کردم. قیمت هاشون عالیه
    • سعیده ملکوتی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      2 0
      از کیفیت بسته بندی و سرعت ارسالشون راضی بود
    • لیلا ترابی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      1 0
      عااااااااااااالیه . واقعا دوستش دارم. درجه یک