۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
آشنایی با مزایای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

آشنایی با مزایای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

قرض الحسنه یک نوع سیستم بانکداری اسلامی است که در چندین سال اخیر در کشور ما به دلیل ارائه خدمات و وام های کم بهره به مشتریان، مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.

بازار: قرض الحسنه یک نوع سیستم بانکداری اسلامی است که در چندین سال اخیر در کشور ما به دلیل ارائه خدمات و وام های کم بهره به مشتریان، مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. در اوایل شکل گیری قرض الحسنه، این موسسات حالت محلی داشتند، ولی اخیرا به دلیل پیشرفت ها و گسترش زیاد، توانسته اند به سیستم بانکداری وصل شوند و علاوه بر احداث شعب مختلف، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه دهند. با گسترش اینترنت، لپ تاپ و تلفن همراه در بین اکثریت جامعه و همچنین گسترش صندوق های قرض الحسنه، این موسسات از نرم افزارهای مخصوص تحت عنوان نرم افزار قرض الحسنه به دلیل داشتن مزایای متعدد بهره می برند تا بدین صورت بتوانند اعتبار خود را بین مشتریان بالا برده و از طرف دیگر مدیریت سیستم را راحت تر و امن تر سازند.

آشنایی با مزایای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

طراحی و تولید نرم افزار صندوق قرض الحسنه نیازمند تبحر، خلاقیت و دانش منحصر به فرد می باشد که توسط یک تیم حرفه ای باید صورت بگیرد. شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد از شرکت های توانمند در زمینه ساخت انواع نرم افزار مربوط به موسسات مالی و قرض الحسنه می باشد. امکانات به کار رفته در نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد موجب شده است که این اپلیکیشن کاربردی، در بین اپلیکیشن های دیگر متمایز باشد.

مزایای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد چیست؟

از مزایای مهم نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد که موجب محبوبیت بین مشتریان و مدیران موسسات اعتباری و قرض الحسنه شده است، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این اپلیکیشن به شبکه جامع نظام بانکداری متصل است و ارتباط های لازم با نظام های بانکی کشور را دارد.
  • به دلیل اینکه در طراحی این نرم افزار علاوه بر برنامه نویسان و مشاورین، از متخصصین حسابداری و تحلیلگران بانکداری استفاده شده است، بنابراین از امکانات منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار است.
  • نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد دارای گزارش گیری های مدیریتی جامع می باشد که موجب بهره برداری بیشتر موسسات می گردد.
  • نصب نرم افزار بسیار ساده است و از زبان فارسی نیز به راحتی پشتیبانی می کند. همچنین نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد دارای رابط کاربری بسیار آسان می باشد.
  • امکان بک آپ گرفتن از اطلاعات نرم افزار و همچنین بازیابی داده ها بسیار آسان است.
  • نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار است و تست های امنیتی توسط کارشناسان زبده که دارای مدرک مدیریت امنیت اطلاعات از کشور آلمان می باشند، انجام می گردد.

به طور کلی می توان بیان داشت که استفاده از نرم افزار قرض الحسنه شرکت پاسارگاد موجب می گردد که مدیریت و کسب و کار قرض الحسنه به صورت کاملا حرفه ای پیش برود. همچنین لازم به ذکر است که هدف شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد رضایت بالای مشتریان و ارائه خدمات مناسب و منحصر به فرد به آنها می باشد، از همین رو مرکز پشتیبانی این شرکت با بهره مندی از کارشناسان زبده، به آموزش و پشتیبانی نرم افزار قرض الحسنه و سخت افزارهای مربوط به این برنامه در خدمت شما عزیزان است.

آشنایی با مزایای نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد

امکان گزارش گیری در نرم افزار قرض الحسنه پاساگارد

در سیستم های بانکداری و قرض الحسنه به دلیل تعدد بالای کاربران و همچنین اهمیت بالای حساب ها، تسهیلات و ... امکان گزارش گیری راحت و جامع برای مدیران و همچنین مشتریان دارای اهمیت بسیار بالایی است تا بتوانند به راحتی به اطلاعات دلخواه خود به صورت ماهیانه، فصلی و سالیانه دسترسی داشته باشند.

طراحان و برنامه نویسان نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد با اطلاع دقیق از دغدغه و نیازهای مدیران و مشتریان، انواع گزارش گیری را برای این اپلیکیشن طراحی کرده اند که به قرار زیر می باشد:

  • گزارش از لیست مشتریان بر اساس پارامترهای مختلف همچون نوع حساب، میزان سپرده، وضعیت حساب، تاریخ تولد، شماره حساب، کد ملی و ...
  • گزارش از عملکرد حساب های یک عضو به صورت تفکیکی و یا تجمیعی
  • گزارش از مبادلات بین شعبه های مختلف قرض الحسنه
  • گزارشگیری از مانده ها، معوقه های تسهیلات و همچنین امکان ارسال پیامک خودکار اقساط معوقه
  • گزارش از چک های پرداختی و دریافتی در حالت های مختلف
  • گزارشگیری از اسناد حسابداری به صورت ریز و خلاصه
  • گزارش نسبت های مالی و دفاتر (کل، معین، تفصیلی و روزنامه)
  • گزارش از هر دسته حساب ها جهت کنترل و مقایسه عملکرد هر دسته از حساب ها
  • و ..

لازم به ذکر است که شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد علاوه بر طراحی نرم افزار صندوق قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار به فروش قطعات سخت افزاری همچون قلم نوری، سنسور اثر انگشت، پایانه غیر نقدی، بارکدخوان و ... نیز مشغول می باشند. همچنین این شرکت با راه اندازی سامانه های متعدد همچون سامانه پیامک بانک، سود سپرده، اعتبارسنجی، استعلام شبا و ... کار را برای مشتریان و مدیران قرض الحسنه ها بسیار راحت کرده است، به طوری که در هر ساعت از شبانه روز می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و از امکانات آن بهره ببرند.

کد خبر: ۲۱۵٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha