۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد صنعتی و بیکار شدن ۱۸۶ کارگر در منطقه آزاد اروند
مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند:

جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد صنعتی و بیکار شدن ۱۸۶ کارگر در منطقه آزاد اروند

آبادان- مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از احیا و جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد صنعتی ورشکسته و نیمه فعال در راستای ثبات اشتغال و رفع معضل بیکاری در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، کمال رضایی اظهار کرد: شرایط تحریم ها، نوسانات شدید ارزی، کمبود منابع نقدینگی و منابع مالی را از مهترین عوامل رکود و جاماندن این واحدها از چرخه تولید برشمرد.

وی احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال منطقه را راهکار رسیدن به اهداف (رونق تولید) بیان کرده و اظهار داشت: توجه به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط و تولیدات داخلی در منطقه می تواند نقش بسزایی در اشتغال زایی ایفا کند. همچنین شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند چندین واحد را هدف گذاری کرده که تا کنون ۴ واحد به سمت فعال سازی حرکت کرده اند.

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند تصریح کرد:‪ میزان سرمایه گذاری شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند برای راه اندازی مجدد ۴ واحد مذکور ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که محصولات تولیدی این واحد های صنعتی احیا شده شامل کربورسیلیسیم، آلومینیم، محصولات سلولزی، قیر و تولید سازه های فلزی می باشد.

رضایی در پایان با تاکید بر ظرفیت های تولیدی در منطقه آزاد اروند و برنامه ریزی برای ایجاد اشتغالزایی در سال رونق تولید گفت: میزان اشتغال زایی به وجود آمده  با احیای مجدد این واحدهای صنعتی ۱۸۶ نفر اعلام شده است.

کد خبر: ۲٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha