۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
آغاز پروژه مستندسازی، بازمهندسی و مدیریت فرآیندهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه شهر فرودگاهی امام خبر داد

آغاز پروژه مستندسازی، بازمهندسی و مدیریت فرآیندهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

فرودگاه امام خمینی سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز پروژه مستندسازی، بهبود، بازمهندسی و مدیریت فرایندهای این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، ناصر مرادلو سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه این شرکت از آغاز پروژه مستندسازی، بهبود، بازمهندسی و مدیریت فرایندهای این شرکت خبر داد.

مرادلو تشریح کرد: نگرش نوین مدیریت و بهبود سیستم ها به این نکته تأکید دارد که تعالی و تحول هر سازمانی بر پایه اصلاح فرآیندها، بهبود و مدیریت آن ها استوار می باشد. لذا پروژه شناخت، بهبود و بهینه سازی فرآیندها در راستای ایجاد بستری مناسب جهت معماری فرآیندهای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و ایجاد نظام بهبود مستمر آن ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت های شرکت، با نظارت و راهبری دفتر تشکیلات و بودجه و دانشگاه تهران در جهت اجرای مصوبه هیئت محترم مدیره ( در این خصوص) آغاز شده است.

وی افزود: در این پروژه با نگاه ویژه به مأموریت و ماهیت شرکت و با توجه به تعدد و تنوع کسب وکارهای تابعه، ایجاد سازوکاری نظام یافته برای مدیریت موثر فرآیندهای کاری شرکت در سطوح مختلف به صورت یکپارچه، منسجم و مشارکتی در دستور کار است.

سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه با تأکید و تمرکز بر توانمندسازی شرکت در این حوزه، گفت: تلاش خواهد شد با هدایت و راهبری طرح در سطح شرکت توسط دفتر تشکیلات و بودجه و توان اجرایی و علمی دانشگاه تهران مقدمات شناسایی، تحلیل، بهبود و جاری سازی فرآیندها با تمرکز بر فرآیندهای اصلی و کلیدی در سطح شرکت فراهم شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha