۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
بدترین آمار مالی سامسونگ از سال ۲۰۰۹ تاکنون| کاهش ۹۶ درصدی درآمد غول کره ای!
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

بدترین آمار مالی سامسونگ از سال ۲۰۰۹ تاکنون| کاهش ۹۶ درصدی درآمد غول کره ای!

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی بدترین آمار مالی از سال ۲۰۰۹ به این سو را داشته است.

به گزارش بازار؛ شرکت سامسونگ که از بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیک از جمله گوشی های تلفن همراه هوشمند در جهان محسوب می شود، با انتشار گزارش مالی جدید خود اعلام کرد طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی، بدترین دوران مالی خود از سال ۲۰۰۹ به این سو را پشت سر گذاشته است.

سامسونگ در گزارش مالی خود تاکید کرده که مجموع درآمد ناخالص این شرکت طی سه ماهه نسخت سال جاری میلادی حدود ۴۵۵ میلیون دلار بوده که نشان دهنده بیش از ۹۶ درصد کاهش به نسبت مشابه سال قبل است.

این شرکت بزرگ کره ای معتقد است که آخرین بار، چنین آماری را در سال ۲۰۰۹ تجربه کرده و درآمد خالص این شرکت نیز حدود ۲۰ درصد به نسبت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

گفتنی است، شرکت سامسونگ همچنین به تازگی از کاهش معنادار تولید مموری های کامپیوتر و گوشی های هوشمند خود خبر داده که گفته می شود دلیل آن، وجود مموری های مورد نیاز برای تولید محصولات خود است.

این شرکت اما اشاره ای به مشکل پیش روی تمامی شرکت های بزرگ تلفن همراه یعنی کمبود تراشه های الکترونیکی و پردازشگرها نکرده است. با اینحال، به نظر می رسد بخشی از دلایل فروش تلفن های همراه این غول کره ای، به افزایش قیمت تراشه ها و در نتیجه افزایش بی رویه قیمت تمام شده تولید این تلفن ها باز می گردد.

کد خبر: ۲۱۴٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha