۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱
حوزه اقتصادی دولت نیازمند تغییر است
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

حوزه اقتصادی دولت نیازمند تغییر است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای تقویت حوزه اقتصادی دست به تغییر بزند تا دستاوردهای دولت برای مردم ملموس شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از موضوعات روز کشورمان که مطالبه به حق مردم نیز است، بهبود وضعیت اقتصادی است.

وی تاکید کرد: آقایان از وزیر مستعفی آموزش و پرورش یاد بگیرند که وقتی دید نمی‌‎تواند کاری کند، استعفا داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز تصدی‌گری دولت در اقتصاد یکی از چالش‌های اصلی است و باید در این خصوص بازنگری شود.

مولوی ادامه داد: مجلس انقلابی همواره ثابت کرده به دنبال یاری رساندن به دولت است و تاکنون در هر زمان که دولت از برنامه‌های مجلس شورای اسلامی استفاده کرده پیامدهای مثبت را به دنبال داشته است.

وی عنوان کرد: دولت باید برای تقویت حوزه اقتصادی دست به تغییر بزند تا دستاوردهای دولت برای مردم ملموس شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات اقتصادی با شعارپردازی رفع نمی‌شود و باید مصداق عینی وجود داشته باشد و نتیجه رفع مشکلات اقتصادی را مردم در زندگی خود لمس کنند.

مولوی ادامه داد: گره زدن مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها هیچ توجیهی ندارد زیرا اکنون بسیاری از اقلام در داخل تولید می‌شود؛ وقتی یک کالا تولید داخلی است چه عاملی سبب افزایش قیمت آن به بهانه تحریم می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در هر زمان که دولت اقدام مثبت انجام دهد آن را مورد تشویق و هر زمان که عملکرد مناسبی نداشته باشد نیز برای بهبود شرایط به دولت کمک می‌کند؛ به عنوان مثال اکنون در زمینه سیاست خارجی شاهد رخدادهای مثبت هستیم که استقبال مردم را نیز به دنبال داشته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه یک ضرورت بود که اکنون در حال انجام است و به هر اندازه در این خصوص با حفظ منافع ملی اقدام شود یعنی چند قدم برای عبور از تحریم‌ها برداشته شده است و مجلس از آن حمایت می‌کند.

کد خبر: ۲۱۴٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha