۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
آغاز به کار مجدد بازارچه مرزی اروندکنار
رئیس گروه بازرگانی استانداری خوزستان خبر داد:

آغاز به کار مجدد بازارچه مرزی اروندکنار

آبادان- باغبانی، رئیس گروه بازرگانی، صنایع و معادن معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از آغاز به کار مجدد بازارچه مرزی اروندکنار خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا طالب باغبانی ظهر پنجشنبه در بازدید از بازارچه مرزی اروندکنار با اشاره به توجه دولت سیزدهم به بازارچه‌های مرزی با هدف رونق کسب و کار، اظهار کرد: در حال حاضر بازارچه اروندکنار تنها بازارچه فعال مرزی استان خوزستان است که پس از ۶ سال توقف، با همکاری مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان، اداره گمرک و فرمانداری این شهرستان، این امر محقق شده است.

وی افزود: بازارچه اروندکنار در بخش صادرات فعالیت خود را پیشتر آغاز کرده و سهمیه ارزی از وزارت کشور و وزارت صمت کسب شده اما با تاسیس یک انبار ۲ هزار متری نگهداری کالا توسط مدیریت بنادر آبادان، در بخش واردات نیز ورود پیدا کرده‌ایم.

رئیس گروه بازرگانی، صنایع و معادن معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای دریافت سهمیه ارزی سال ۱۴۰۲ در حال انجام است تا سهمیه بیشتری دریافت شود چرا که تحقق این امر و البته با همت مسئولان محلی، منجر به رونق در کسب و کار و تجارت بخش اروندکنار و آبادان نیز خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۴٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha