۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
 افزایش سرمایه گذاری‌ و ایجاد بنگاه های اقتصادی در فارس
رئیس صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد؛

افزایش سرمایه گذاری‌ و ایجاد بنگاه های اقتصادی در فارس

شیراز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای دولت تاکنون با افزایش سرمایه گذاری‌ها و ایجاد بنگاه های اقتصادی در استان رو به رو هستیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس،حمید رضا ایزدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیاء واحدهای تولیدی راکد گفت: در این جلسه موضوعات ۲۰ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه تولیدی آب معدنی، فراورده های گوشتی، طرح تولید کاشی و سرامیک، گچ، طرح تولید گندله آهن، ادوات کشاورزی، عصاره شیرین بیان، تجهیزات کشاورزی و... در خصوص موضوعاتی چون تقسیط بدهی، مجوز تخصیص زمین، درخواست تسهیلات و... مشکلات و چالش‌های‌آنها بررسی و تصمیمات عملیاتی و اجرایی اتخاذ شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه در سال گذشته مصوبه های کارگشا و اجرایی در راستای رشد تولید و اشتغال و توسعه فعالیتهای اقتصادی تصویب شد، افزود: با توجه به پتانسیل بالای استان فارس در جذب سرمایه گذاری لذا از ابتدای دولت تاکنون با افزایش سرمایه گذاری‌ها و ایجاد بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی روند روبه رشدی را شاهد هستیم.

ایزدی با تاکید بر ضرورت، تمرکز و تلاش مضاعف در مهار تورم و رشد تولید در سال جاری اضافه کرد: اعضای کارگروه تسهیل استان در راستای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری برای تسریع در رفع موانع کارآفرینان و سرمایه گذاران و توسعه فعالیتهای صادراتی و اقتصادی تلاش خواهند کرد.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha