۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
رشد ۴۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات حمایتی شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل مطرح کرد؛

رشد ۴۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات حمایتی شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل

اردبیل - عباسپور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته نیز از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

یوسف عباسپورگیلانده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اختصاص اعتبارات ۷۳ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان محقق شده و در این زمینه حمایت‌های مالی و اعتباری از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: دستیابی به اشتغال پایدار براساس سند جامع توسعه استان اردبیل به منظور راه‌اندازی کارخانه‌ نوآوری و شهرک علم و فناور در دستور کار بوده و به همین منظور در حال حاضر اقدامات خوبی در استان انجام یافته که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه چرخه تولید دانش و اقتصاد دانش‌بنیان به حرکت درآمده است گفت: جذب منابع مالی از صندوق نوآوری و نیز پرداخت تسهیلات حمایتی و ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی است که نسبت به سال گذشته نیز از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار بوده است و در این زمینه به دنبال رشد و توسعه اقتصاد استان هستیم.

عباسپورگیلانده خاطرنشان کرد: رشد و شکوفایی محصولات تولیدی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اردبیل که امیدواریم با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت پارک علم و فناوری شاهد فعالیت ۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان باشیم که به همین منظور ۱۲۶ مرکز رشد فعال، ۶۴ شرکت در مرحله پیش رشد و ۷۸ مورد دیگر هم در مرحله رشد و بالندگی قرار گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل بیان کرد: در سالی که مزین به نام مهار تورم و رشد تولید است پارک علم و فناوری به دنبال تسهیل‌گری و اعطای تسهیلات کم‌بهره است تا بتواند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را محقق کرده و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کند.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha