۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
گلایه‌ مردم از قیمت قطعات یدکی| وزارت صمت با تشدید نظارت بر بازار، قطعات تقلبی را از بازار خارج کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

گلایه‌ مردم از قیمت قطعات یدکی| وزارت صمت با تشدید نظارت بر بازار، قطعات تقلبی را از بازار خارج کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گلایه‌های مردم از کیفیت پایین قطعات یدکی، گفت: وزارت صمت باید با تشدید نظارت بر بازار بستری فراهم کند که قطعات تقلبی از بازار خارج شود.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، سیدجواد حسینی کیا درباره گرانی لوازم یدکی خودرو، گفت: وزارت صمت باید با تشدید نظارت بر بازار بستری فراهم کند که از یک سو قطعات تقلبی خارج شود و از سوی دیگر قیمت این قطعات بیش از ارزش واقعی آن‌ها نباشد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل عدم نظارت دستگاه‌های ذیربط بر بازار، بخشی از کالاهای موجود در بازار اصل نیستند و به صورت زیرپله‌ای تولید و با نام‌های تقلبی عرضه می‌شوند این در حالی است که نظارت دقیق بر بازار می‌تواند قطعات یدکی بی‌کیفیتی که زیرپله‌ای تولید می‌شود را از رده خارج کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: از آنجاکه در برخی مواقع عرضه و تقاضا در بازار لوازم یدکی باید یکدیگر برابر نیست، قیمت برخی از این قطعات در بازار گران است، خودروسازان باید شرایطی فراهم کنند که امکان رصد لوازم یدکی تولید شده فراهم شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گلایه‌های مردم از کیفیت پایین قطعات یدکی، تصریح کرد: در صورتی که لوازم یدکی تولیدی دارای بارکد باشد، می توان میزان مصرف، موجودی انبارها، کیفیت و قیمت را به خوبی ردیابی کرد تا بخشی از مشکلات موجود در جامعه و نارضایتی مردم از گرانی لوازم یدکی یا کیفیت نامطلوب آن‌ها برطرف شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha