۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
حجم ترافیک پلتفرم‌های داخلی نشان از اعتماد مردم به پیام رسان‌های داخلی دارد
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

حجم ترافیک پلتفرم‌های داخلی نشان از اعتماد مردم به پیام رسان‌های داخلی دارد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: آمار مهاجرت مردم به پلتفرم‌های داخلی اعتماد آنان را به پیام رسان‌های داخلی نشان می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در تشریح نشست امروز (سه شنبه؛ ۱۵ فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون، میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بودند. در این نشست وزیر ارتباطات گزارشی از عملکرد وزراتخانه در سال ۱۴۰۱ را ارائه و همچنین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری را به صورت مختصر تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست وزیر گزارشی در مورد افزایش حجم ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی ارائه کرد؛ آمار مهاجرت مردم به پلتفرم‌های داخلی، اعتماد مردم به این پیام رسان‌ها را نشان می‌دهد، بر همین اساس لازم و ضروری است کیفیت پیام رسان‌های داخلی از همه جهت افزایش پیدا کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات از دیگر مباحثی بود که اعضای کمیسیون فرهنگی به آن تاکید ویژه‌ای داشتند، دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، امروز در تمام سطوح و لایه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به میانگین ۶۰درصد ارتقاء و به تکمیل اطلاعات دست یافته است.

راستینه در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت پلتفرم‌های داخلی، نیازمند تقویت زیرساخت‌های آنها هستیم، در همین راستا پیوست فرهنگی در تولید محتوا و همچنین ارتقاء خدمات داخلی مورد تاکید کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد، به صورت نوبتی وزیر و معاونانشان گزارشاتی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و ارتقاء کیفیت خدمات پلتفرم‌های داخلی را به کمیسیون ارائه کنند.

کد خبر: ۲۱۴٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha