۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
معنی wool در لباسشویی

معنی wool در لباسشویی

این روزها با توجه به افزایش قیمت لوازم برقی، خرید وسایل خانه و آشپزخانه به یکی از دغدغه‌های جدی تبدیل شده است که افزون بر هزینه زیاد، باید دقت و توجه زیادی را نیز صرف آن کنید.

معنی wool در لباسشویی

این روزها با توجه به افزایش قیمت لوازم برقی، خرید وسایل خانه و آشپزخانه به یکی از دغدغه‌های جدی تبدیل شده است که افزون بر هزینه زیاد، باید دقت و توجه زیادی را نیز صرف آن کنید.

هر محصولی را که برای خریداری انتخاب کرده باشید، باید به خوبی مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد تا در نهایت، از کیفیت مطلوب آن اطمینان حاصل کنید و به نوعی ضامن هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، باشید.

لباسشویی یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که امروزه به عنوان یکی از ضروریات در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به مدل‌های جدید و متنوعی که در بازار وجود دارد، دست شما برای انتخاب باز است؛ اما همین مسئله ضرورت بررسی مدل‌های مختلف را دوچندان می‌کند. حال نکته مهمی که پس از خرید لباسشویی باید به آن توجه کنید، نگهداری درست از آن است.

به نظر شما چه اقداماتی برای نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی باید انجام گیرد؟ در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مطالب تهیه شده از نمایندگی بکو در اصفهان

کلمه wool در لباسشویی به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که گفته شد، استفاده صحیح از لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی، یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که پس از خرید باید به آن توجه داشته باشید. فرقی نمی‌کند چقدر برای خرید محصول مورد نظر هزینه کرده باشید؛ در صورتی که اصول نگهداری از آن را ندانید، قطعا پیش از موعد با مشکل مواجه خواهد شد.

حال نکته مهمی که باید بدانید این است که کوچک‌ترین ملاحظات در لوازم خانه و آشپزخانه می‌توانند کمک شایانی به سالم ماندن آن‌ها بکنند. برای مثال در لباسشویی‌ها دانستن اینکه چه مقدار لباس از هر جنس باید درون مخزن ریخته شود، از وارد آمدن فشار اضافی به دستگاه جلوگیری می‌کند و سبب افزایش طول عمر آن می‌شود. اگر درست به صفحه لباسشویی نگاه کرده باشید، نوشته‌هایی را می‌بینید که باید دستگاه را روی آن‌ها تنظیم کنید. این نوشته‌ها به همراه دفترچه راهنما به شما کمک خواهند کرد که طول عمر ماشین لباسشویی را افزایش دهید. برای مثال بسیاری از شما ممکن است با کلمه wool روی لباسشویی مواجه شده باشید. آیا معنی این کلمه را می‌دانید؟

معنی wool در لباسشویی در واقع «لباس‌های پشمی» است و برای مواقعی که بخواهید لباس‌های پشمی خود را بشویید، کاربرد دارد. در این حالت با تنظیم کردن لباسشویی روی حالت شستشوی wool، دمای آب روی 40 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. با این کار، علاوه بر اینکه از وارد شدن فشار اضافی به لباسشویی جلوگیری می‌کنید، لباس‌هایتان نیز در حالتی بهینه شسته می‌شوند. باید بدانید که لباس‌های پشمی در دمای بیش از 40 درجه دچار آسیب می‌شوند و در دمای کمتر از آن نیز درست شسته نخواهند شد؛ بنابراین معنی wool در لباسشویی پارچه و لباس‌های پشمی است که باید با تنظیمات خاصی شسته شوند. علاوه بر این، واژه‌های دیگری نیز روی ماشین لباسشویی درج شده‌اند که با شناخت آن‌ها می‌توانید به بهترین نحو از لباس‌ها و همچنین لباسشویی خود نگهداری کنید.

معنی wool در لباسشویی

نمایندگی لباسشویی زیرووات در اصفهان

برند زیرووات یکی از آن برندهای محبوب و باکیفیت است که با وجود عدم آگاهی بسیاری از افراد از وجود آن‌ها، باز هم بخش مهمی از بازار لوازم خانگی را دست گرفته است. این کمپانی ایتالیایی از سال 1949 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شروع کرده و همواره با کیفیت مطلوب محصولات خود، جایگاه خود را در این حوزه حفظ کرده است.

لباسشویی زیرووات با قابلیت‌های متعددی که در آن تعبیه شده، در سال‌های اخیر به یکی از بهترین و محبوب‌ترین ماشین‌های لباسشویی تبدیل شده است.

اگر شما نیز از این لباسشویی باکیفیت استفاده می‌کنید، حتما به معنی wool در لباسشویی و سایر جزئیات توجه کنید تا مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید. با این حال اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی شد، می‌توانید از نمایندگی لباسشویی زیرووات در اصفهان کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در فولاد شهر

آخرین نکته‌ای که در این مقاله به آن اشاره می‌‎کنیم، نمایندگی ماشین لباسشویی در فولادشهر است. نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اصفهان و نمایندگی لباسشویی زیرووات در اصفهان، خدمات خود را در فولادشهر نیز به مشتریان ارائه می‌کنند؛ بنابراین در صورتی که به تعمیر ماشین لباسشویی در فولادشهر نیاز دارید، نگران هیچ چیز نباشید. بهترین مجموعه در حوزه تعمیر لباسشویی و خدمات پس از فروش، آماده خدمت‌رسانی به شماست. انواع لباسشویی‌ با برندهای مختلف را می‌توانید به دستان توانمند و متخصص تعمیرکاران در اصفهان و فولادشهر بسپارید.

معنی wool در لباسشویی

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اصفهان

ماشین لباسشویی دوو یکی از محبوب‌ترین برندهای لباسشویی است که در ایران توسط بسیاری از افراد انتخاب و استفاده می‌شود. ویژگی‌های مثبت متعدد این محصول سبب شده تا به عنوان یکی از برترین انتخاب‌ها در نظر گرفته شود. با وجود آن که لباسشویی دوو اغلب تا سال‌ها بدون بروز هرگونه ایراد و اشکالی قابل استفاده است، اما تحت شرایطی نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. در صورت بروز چنین مسائلی پیشنهاد می‎‌کنیم در اسرع وقت به بهترین نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اصفهان مراجعه کنید. توجه داشته باشید که مشکلات لوازم برقی در صورتی که آن‌ها را به محض پدیدار شدن حل نکنید، با گذشت زمان چند برابر خواهند شد و به سایر قطعات نیز آسیب می‌زنند. در ادامه چند مورد از ویژگی‌های قابل توجه لباسشویی‌های دوو را بیان کرده‌ایم:

  • انواع برنامه‌ شستشو

  • انواع حرکت‌ البسه

  • صفحه نمایش دیجیتال

  • شستشو با بخار

  • زنگ هشداردهنده

  • قفل کودک

  • برنامه ضدچروک

  • برنامه شستشوی سریع

  • برنامه شستشوی اقتصادی

  • تمیزکردن خودکار ماشین

  • انواع سنسور و ...

در صورت بروز مشکل در هر یک از این موارد می‌توانید از نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در اصفهان کمک بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی معنی wool در لباسشویی پرداختیم و دانستید که توجه به این علائم و نشانه‌ها می‌تواند در افزایش طول عمر دستگاه‌ها و لوازم برقی نقش به سزایی داشته باشد. برای آن که از لباس‌ها و همچنین ماشین لباسشویی محافظت کنید، بهتر است دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه کنید. ضمنا در صورتی که مشکلی در لباسشویی بروز پیدا کرد، در سریع‌ترین زمان ممکن از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید تا مشکل، بدتر و بدتر نشود.

منبع : حامی سرویس

کد خبر: ۲۱۴٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha