۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
دولت پیرامون حل معضل کاهش سهمیه آرد شهرهای کوچک وارد عمل شود
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

دولت پیرامون حل معضل کاهش سهمیه آرد شهرهای کوچک وارد عمل شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکری به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت خواستار ورود سریع دولت به حل معضل کاهش سهمیه آرد و نان در روستاها و شهرهای کوچک شد.

به گزارش بازار، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ فرودین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر جدی متوجه مسئولان مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است چرا که لازم است سهمیه آرد و نان را تعیین تکلیف کنند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس ادامه داد: متأسفانه در بسیاری از شهرستان ها علیرغم صف‌های طویل مقابل نانوایی‌ها، سهمیه‌های آرد کاهش یافته است بنابراین درخواست اکیدمان حل مسئله کاهش سهمیه آرد و نان به گونه‌ای است که مانع از بروز انحرافات شود به طوری که در روستاها و شهرستان‌های کوچکتر شاهد صف‌های طویل و نارضایتی گسترده نباشیم.

وی تصریح کرد: البته لازم است در این حوزه از نظرات صنف نانوایان نیز حتماً استفاده شود چرا که صاحبنظران ارزشمندی در این حوزه فعالیت دارند که می‌توانند نظرات مفیدی ارائه دهند بنابراین لازم است دولت به سرعت در این زمینه وارد عمل شوند.

محبی یادآور شد: از سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم تا حکم ۱۵۵۳ فرهنگیان که سران قوا نیز به آن عنایت ویژه دارند، اجرا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان از رئیس جمهور خواست که در انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha