۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

سفر به جزیره کیش همیشه با تجربه های مختلف و هیجان‌انگیزی همراه است، بازدید از جاذبه های تاریخی و تفریحات دریایی مهیج در کنار گشت‌وگذار در مراکز خرید، سفری خاطره‌انگیز برای مسافران رقم می‌زند.

به گزارش بازار، سفر به جزیره کیش همیشه با تجربه های مختلف و هیجان‌انگیزی همراه است، بازدید از جاذبه های تاریخی و تفریحات دریایی مهیج در کنار گشت‌وگذار در مراکز خرید، سفری خاطره‌انگیز برای مسافران رقم می‌زند. یکی از سرگرمی‌های جذاب در هر سفر، سرو غذا در رستوران‌های محلی شهر مقصد محسوب می‌شود. سفر به جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در سال‎های اخیر به دلیل حجم بالای توریست‌های داخلی و خارجی به جزیره کیش، رستوران‌های مختلف با متنوع‌ترین منوها در این جزیره مشغول به فعالیت شده‌اند. اگر علاقه‌مند هستید در کنار تفریح و تفرج، در رستوران‎های محلی جزیره کیش ساعات لذت‌بخشی را سپری نمایید می‌توانید از لحظه آخر تور کیش را انتخاب کرده و خود را به این جزیره لوکس و زیبا برسانید.

رستوران ساحلی میرمهنا

اگر قصد دارید ساعات خوشی که در زمان سرو غذا می‌گذارنید به یادماندنی و لذت‌بخش باشد، حتماً در سفر خود به کیش رستوران ساحلی میرمهنا را به یاد داشته باشید. کیفیت و مزه غذای این رستوران به قدری عالی است که مشتری‌های فراوانی دارد و حتماً قبل از مراجعه باید میز رزرو نمایید. در منو این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی، کبابی، غذاهای اصیل جنوبی و ایرانی را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس سفارش دهید و نوش جان کنید. همچنین در کنار سرو غذا از موسیقی زنده که توسط بهترین گروه موسیقی کیش یعنی گروه «دامون بند» اجرا می‌شود، می‌توانید لذت ببرید. برای لذت بردن از لحظات شیرین سرو غذا در رستوران ساحلی میر مهنا از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۴ به آدرس خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز بروید.

رستوران کوه نور

اگر به دنبال رستورانی هستید که دکور بی‌نظیر و طراحی متفاوتی داشته باشد، رستوران و کافی شاپ کوه نور بهترین گزینه محسوب می‌شود. این رستوران دقیقاً در دل کوهی نورانی مانند یک غار ساخته شده است و شما در کنار سنگ‌ها و صخره‌هایی با نورپردازی‌های جذاب و زیبا مشغول سرو غذا می‌شوید. موسیقی زنده در رستوران منحصربه‌فرد کوه نور، سرو غذا را برای شما خاطره‌انگیز می‌نماید. در بین مسافران کیش، این رستوران به دلیل داشتن حکاکی‌های جالب و زیبا، به عنوان متفاوت‌ترین رستوران یاد می‌شود. سرو غذاهای باکیفیت و لذیذ در کنار آبشارهای داخلی این رستوران، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. برای مراجعه به این رستوران کافی است از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ به آدرس میدان امیرکبیر، روبه‌روی دانشگاه کیش مراجعه نمایید.

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

رستوران توتی فروتی

توتی فروتی یک رستوران قدیمی بوده که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، بهترین انتخاب جهت سرو انواع غذاها در جزیره کیش به شمار می‌آید. اسکله تفریحی که در کنار این رستوران قرار دارد سبب شده است تا رستوران توتی فروتی همیشه پر از مهمان و مسافر باشد، به همین علت قبل از مراجعه حتماً میز رزرو نمایید. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، اصیل جنوبی، دریایی و فرنگی سرو می‌شوند. اجرای موسیقی زنده، منوی کافی شاپ و پشت بام رستوران که دکوراسیونی کاملاً چوبی دارد از جذابیت‌های رستوران توتی فروتی محسوب می‌شود.

جهت مراجعه به رستوران وسیع توتی فروتی و سرو غذاها، پیش‌غذاها و دسرهای خوشمزه و جذاب در ساعات ۱۱ صبح الی ۲۳ خود را به آدرس انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی برسانید.

رستوران رویال استار کیش

اگر از لحظه آخر تور کیش را رزرو کنید و به همراه همسر یا نامزدتان به این سرزمین رویایی بروید و قصد داشته باشید که در رستورانی رمانتیک شامی لذیذ سرو نمایید، حتماً به رستوران رویال استار کیش سری بزنید. دکوراسیون زیبای این رستوران در کنار غذاهای لذیذ ایرانی، جنوبی و فرنگی لحظات فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم خواهند زد. رستوران شیک و منحصربه‌فرد رویال استار کیش، در بین گردشگران و افراد محلی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این رستوران دنج در دو محیط سرباز و سربسته، محل مناسبی جهت برگزاری مهمانی‌های خانوادگی یا خلوتی دو نفره محسوب می‌شود.

شما در ساعات ۱۱ الی ۲۴ به آدرس فاز یک صدف، مجتمع بستاک، طبقه سوم غرفه ۳۹ مراجعه نمایید و از غذاهای لذیذ این رستوران میل نمایید.

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

رستوران فودلند

اگر با جمع دوستان به کیش سفر کردید و سلیقه‌ها یا ذائقه‌های مختلفی دارید، رستوران فودلند کیش محل مناسبی برای دورهمی دوستانه شما محسوب می‌شود. این رستوران بزرگ با منوی متنوعی که شامل غذاهای دریایی، محلی، فرنگی و ایرانی پذیرای مسافران و مهمان‌ها می‌شود. کافه مراکشی این مجموعه با نام کافه لیالی نیز با نوشیدنی‌های متنوع، چای و قلیان فضای سنتی زیبایی برای گردشگران فراهم آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی با دکوراسیون و نورپردازی‌های متفاوتی غذاهای باکیفیت و لذیذی ارائه می‌دهد.

یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران ماهی شیر است که بسیار خوشمزه و فوق‌العاده است. شما اگر مسافر کیش هستید از ساعت ۱۱ الی ۲ بامداد به آدرس خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان مراجعه نمایید.

رستوران شاندیز صفدری

دقیقاً روبه‌روی برج‌های دوقلوی کیش، رستوران معروف و پرطرفدار شاندیز صفدری قرار دارد. غذاهای خوشمزه و باکیفیت این رستوران، سبب شده است تا مسافران و محلی‌ها ساعات لذت‌بخشی را در آن سپری نمایند. فضای بزرگ، سقف بلند و موسیقی زنده در این رستوران، از ویژه‌گی‌های آن محسوب می‌شود که صرف غذا را برای مهمانان دلچسب نموده است. این رستوران محل مناسبی جهت برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی بشمار می‌آید. تنوع غذایی بالای رستوران شاندیز صفدری که شامل انواع کباب‌ها و غذاهای دریایی مانند لابستر می‌شود بسیار معروف است.

شما در سفر خود به جزیره کیش می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۵ و ۲۰ الی ۰۰:۳۰ به آدرس جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبه‌روی برج‌های دوقلو مراجعه نمایید.

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

رستوران پایاب

در صورتی که به فضاهای سنتی علاقه‌مند هستید، به مجموعه تاریخی پایاب مراجعه نمایید و از غذاهای خوش‌طعم و لذیذ این مجموعه نوش جان کنید. موسیقی زنده در فضای زیبا و آرام‌بخش این رستوران، موقعیت مناسبی جهت استراحت و صرف غذای لذیذ را برای مسافران فراهم آورده است. در ضمن شما پس از صرف غذا می‌توانید از مجموعه تاریخی پایاب نیز دیدن نمایید. شما در این رستوران هم می‌توانید در فضای بسته غذای خود را سفارش دهید و هم روی تخت‌های سنتی محوطه بیرونی، همچنین پیشنهاد می‌کنیم پس از سرو غذا چایخانه سنتی این رستوران را نیز هرگز ازدست ندهید. رستوران پایاب در میدان المپیک، بلوار المپیک واقع شده است.

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

صرف غذاهای لذیذ کیش در رستوران های محلی

در رستوران‌های معروف کیش خیلی نمی‌توانید غذاهای محلی را پیدا کنید و میل نمایید. البته برخی از رستوران‌ها غذاهای معروف محلی را سرو می‌کنند. اگر علاقه‌مند هستید تا طعم بی‌نظیر غذاهای کیش را تجربه نمایید به رستوران‌های محلی سری بزنید. غذاهای محلی کیش مانند «ماهی شکم پر»، «محمر»، «فاروج مشوی»، «مضروبه»، «پودینی سفره» و «هورای ماهی» را می‌توانید در رستوران‌ها زیر میل کنید:

خانه بومیان کیش

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش، از قدیمی‌ترین دیدنی‌های این جزیره به شمار می‌آید. غذاهای اصیل و محلی کیش را می‌توانید در این ستوران نوش جان کنید. در سفر به کیش به محله سفین کیش بروید، در ۲۰۰ متری بازار ماهی فروش‌ها به سمت کشتی یونانی این رستوران را می‌یابید.

رستوران هورای کیش

این رستوران که اولین و تنها رستوران دریایی کیش محسوب می‌شود، توسط محلی‌های جزیره اداره می‌شود. اسم این رستوران که از یکی از غذاهای محلی کیش گرفته شده است ترکیبی از میگو، ماهی و برنج است که به همراه ادویه‎های فراوان طعم لیذیذی پیدا می‌کند. شما می‌توانید به آدرس شهرک صدف، میدان گلستان، روبروی مسجد امام حسن مجتبی (ع) مراجعه نمایید و در رستوران هورای ساعات خوشی را سپری کنید.

رستوران دریایی عمو اکبر کیش

در این رستوران از طراحی و دکوراسیون لوکس خبری نیست اما می‌توانید با سفارش غذاهای لذیذ و خوش‌طعم جنوبی ساعات لذت‌بخشی را در آنجا بگذرانید. این رستوران در بلوار فردوسی روبه‌روی بازار پانیذ واقع شده است.

منازل بومی و محلی کیش

بهترین و اصلی‌ترین محل برای علاقمندان به غذاهای محلی کیش، منازل بومیان کیش است. حتماً طعم بی‌نظیر و فوق‌العاده غذاهای محلی کیش را در این منازل می‌توانید تجربه نمایید. شما در سفر به کیش می‌توانید یکی از این منازل را جهت اقامت اجاره کرده و در کنار گذراندن لحظات آرام‌بخش از دست‌پخت محلی‌های عزیز کیش نیز نوش جان کنید.

معروف ‌ترین رستوران ‌های محلی کیش

کلام آخر

چشیدن طعم غذای اصیل ایرانی همیشه لطف خاص خودش را داشته است. در هر گوشه از ایران اقوام مختلفی با رسم‌ورسوم متفاوتی زندگی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها اصالت خاص خودشان را دارند. در سفر به جزیره زیبای کیش با لحظه آخر تور کیش، در کنار بازدید از زیبایی‌های فوق‌العاده و خریدهای رنگارنگ در یکی از رستوران‎های باکیفیت جزیره با صرف غذاهای لذیذ ایرانی و محلی کیش لذت سفرتان را دوچندان نمایید.

کد خبر: ۲۱۴٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین شفیعی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      با سلام رستوران دارچین رو یادتون رفت طعم و کیفیت عالی