۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی استان کرمان:

۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز از قاچاق ۴۵ هزار لیتر گازوئیل به مناطق مرزی جلوگیری کردند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: به سبب حجم بالای ترددها و حضور گردشگران بی شمار در جای جای استان پهناور کرمان، مجموعه انتظامی سراسر استان از چند ماه مانده به ایام نوروز۱۴۰۲ طرح های ارتقاء نظم و امنیت را با اولویت های مختلف و از جمله پیشگیری از قاچاق فرآورده های سوختی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی مستقر در محور ترانزیتی و پر تردد «بم-کرمان» هنگام پایش خودروهای عبوری دو دستگاه تانکر سوخت رسان را برای بررسی متوقف و در بازرسی از آن ها در مجموع ۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه مقصد این دو دستگاه تانکر مناطق مرزی کشور بود، تصریح کرد: در همین راستا در اجرای طرح های ارتقاء امنیت ایام نوروز شمار زیادی خودروی سواری و وانت حامل سوخت قاچاق نیز که قطعا امنیت محورهای مواصلاتی را به مخاطره می اندازند توقیف و از تردد آن ها در ایامی که شاهد مسافرت های جاده ای زیادی در سطح استان بودیم، پیشگیری شد.

کد خبر: ۲۱۳٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha