۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
باربری های مجوز دار را با نشان تجاری مخصوص بشناسید| نزدیکترین باربری معتبر را از ۱۱۸ بخواهید
مرادی در گفتگو با بازار بیان کرد؛

باربری های مجوز دار را با نشان تجاری مخصوص بشناسید| نزدیکترین باربری معتبر را از ۱۱۸ بخواهید

مرادی، رئیس اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران گفت: باربری های مجوز دار را با نشان تجاری مخصوص بشناسید ماشینی که برای حمل اثاث فعالیت کند باید برچسب مخصوص را همراه داشته باشد.

عارف مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای جابه جایی ایمن اثاث منزل و ... دقت داشته باشند که اتحادیه نشان تجاری مخصوص در اختیار باربری های مجاز قرار داده و قرار داد تنظیم شده است و ماشینی که برای حمل اثاث فعالیت کند باید برچسب مخصوص نشان تجاری را همراه داشته باشد.

وی افزود: اکثر باربری هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند مجوز ندارند و مردم هم به این مهم دقت نمی کنند در تهران تعداد ۳۰۶ دفتر باربری مجوز دار فعال هستند که برخی ۹۰ و برخی نیز ۱۲۰ ماشین در اختیار دارند و توصیه ما به مردم این است که با یک تماس ساده از ۱۱۸ بپرسند که نزدیک ترین باربری مجوز دار به آنها در کجا قرار دارد

رئیس اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران گفت: باربری های مجوز دار قیمت آخر را اول می گویند و دیگر به اصطلاح "دبه" در کارشان نیست یکی دیگر از دلایل مراجعه به باربری های مجوز دار این است که در صورت بروز مشکل در طی یکروز کاری به مشکل رسیدگی می شود

مرادی تاکید کرد: گرچه تاکنون خوشبختانه اعتراضی مشاهده نشده است. باربری های غیر مجاز به این صنف بسیار آسیب زده اند و مردم با خود فکر می کنند همه باربری ها زیر نظر اتحادیه است در حالی که اینطور نیست.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha