۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
۴ میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شد| ۲ مشکل عمده گردشگران نوروزی
استاندار بوشهر مطرح کرد:

۴ میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شد| ۲ مشکل عمده گردشگران نوروزی

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه ۴ میلیون گردشگر در تعطیلات نوروزی وارد استان بوشهر شدند گفت: کمبود سرویس‌های بهداشتی و همچنین کمبود زیرساخت‌های تفریحی بانوان بویژه پلاژ بانوان از مشکلات اساسی است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده شنبه‌شب در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولان استان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، نیازمند توسعه زیرساخت‌های این حوزه است.

وی از ورود بیش از یک میلیون خودرو در نوروز امسال به استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز در هفته پایانی اسفند تاکنون بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل امنیتی و اخلاقی و ... حادی در تعطیلات برای گردشگران نداشتیم و سرویس‌دهی لازم و مناسب در زمینه تامین مواد غذایی و اسکان، انجام شد و اماکن تفریحی و رفاهی با کیفیت مناسب در خدمت گردشگران بود.

محمدی‌زاده بیان کرد: در تعطیلات نوروزی، طی بازرسی‌هایی که از مناطق تفریحی و گردشگری استان انجام دادم، به طور مستقیم با گردشگران و مسافران نوروزی صحبت کردم و این عزیزان نیز، مشکلات و کمبودهای گردشگری استان را مطرح و خواستار رفع آنها شدند.

وی اضافه کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف گردشگری و تفریحی استان و همچنین کمبود زیرساخت‌های تفریحی بانوان در سواحل بویژه پلاژ بانوان از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران بود که مطرح کردند.

استاندار بوشهر از سپاه استان و دستگاه‌های فرهنگی در اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سواحل استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

۴ برابر جمعیت استان در تعطیلات وارد استان بوشهر شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز بیان داشت: حدود ۴ برابر جمعیت استان در تعطیلات نوروز وارد استان شده‌اند که در صورت عدم آمادگی لازم، می‌توانست مشکلات زیادی در خدمات‌رسانی به وجود بیاورد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ستاد تسهیلات سفر، پیش‌بینی لازم برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران را انجام داد و بحمدالله خدمات خوبی ارائه شد.

وی بر لزوم توسعه زیر ساخت‌های گردشگری ویژه بانوان تاکید کرد و با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان گفت: طرح‌های گردشگری، باید توجیه اقتصادی در فصول مختلف را داشته باشند تا سرمایه‌گذاران با انگیزه بالاتری فعالیت کنند.

صفایی بوشهری یادآور شد: گردشگری یک مزیت ارزشمند برای استان بوشهر به شمار می‌رود که با تلاش‌های استاندار و مدیران استان، طرح‌های خوبی در این حوزه در حال اجراست.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کرمی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      متاسفانه جادههای بوشهر به شیراز اتوبان نیست و همیشه ترافیکه واقعا مردم اذیت میشن ومسولین هم اطلاع ندارند