۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
مجلس واردات خودروهای کارکرده را تصویب کرد، اما «هیات عالی نظارت» ایراد گرفت
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲:

مجلس واردات خودروهای کارکرده را تصویب کرد، اما «هیات عالی نظارت» ایراد گرفت

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: مجلس واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را در لایحه بودجه تصویب کردند، اما هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به این مصوبه ایراد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ موضوع واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال هم در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و هم در صحن علنی مجلس تصویب شد در ادامه شورای نگهبان هم به این مصوبه ایرادی نگرفت، اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به این مصوبه ایراد گرفت.


زارع مطرح کرد: البته پیش از تصویب واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال در مجلس در جریان بررسی بودجه، وزارت صمت اقدامات لازم را برای واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد را آغاز کرده بود بنابراین اگر وزارت صمت اراده‌ای برای واردات خودروهای کارکرده داشته باشد، می‌تواند با مصوبه هیئت وزیران و هماهنگی با بخش‌های نظارتی آن را اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه مجلس واردات خودروهای سواری کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال را از بودجه ۱۴۰۲ حذف کرده، تصریح کرد: موضوع واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ و صحن علنی مجلس تصویب شد؛ مجلس موضوعی را که به نفع مردم است و برای آن وقت گذاشته را بدون جهت حذف نمی‌کند.

کد خبر: ۲۱۳٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha