۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
آمادگی ناوگان امدادی ایران خودرو در هفته دوم نوروز

آمادگی ناوگان امدادی ایران خودرو در هفته دوم نوروز

شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی در هفته دوم نوروز به هم‌وطنان افزود: تجربه نخست طرح مشترک امداد نوروزی دو شرکت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا موفق بوده است و دو شرکت امدادی امدادخودروایران و امدادخودرو سایپا موفق شده‌اند در اقصا نقاط کشور در ۱۱ روز آغاز طرح، بالاترین خدمات را به هم‌وطنان ارایه دهند.

میرحسینی افزود: آمارها نشان می‌دهد گروههای امدادی فعال در طرح نوروزی، در ۱۱ روز نخست طرح، بالاترین میزان درخواست‌ خدمت را در شهرهای تهران، اهواز، مشهد، شیراز، اصفهان و رشت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: اکثر شهرهایی که بیش ترین میزان خدمات را دریافت کرده‌اند، مقاصد اصلی سفرهای نوروزی بوده‌اند و بخش اصلی خدمات ارایه شده شامل حمل خودرو و خدمات عمومی که شامل تعویض یا باتری کمکی، سوخت رسانی، باز کردن در خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرو بوده است.

میر حسینی گفت: هدیه نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو که ایاب و ذهاب رایگان در این ایام است تا پایان طرح یعنی تا ۱۴ فروردین برای همه امدادخواهان گروه صنعتی ادامه خواهد داشت.

وی در مورد مدت زمان انتظار مشتریان نیز افزود: در طول اجرای طرح، با وجود افزایش چشم‌گیر ارایه خدمات صورت گرفته، زمان انتظار مشتریان به طور میانگین کم تر از ۲۴ دقیقه بوده و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو نیز به ۹۸ درصد تماس‌های ورودی پاسخ داده است.

مدیرعامل امدادخودروایران آموزش‌های فنی به روز امدادگران، تجهیز و اعزام ناوگان به سیستم هوشمند، نوسازی و توسعه ناوگان امدادرسانی، استانداردسازی محل استقرار پایگاه‌های امدادی، به روزرسانی مرکزتماس هوشمند گروه صنعتی ایران‌خودرو و علاقه امدادگران به خدمت‌رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارایه خدمات به امدادخواهان دانست.

گفتنی است، با آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com همچنین اپلیکیشن ایساکو برای ارایه خدمات امدادی در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت هم‌وطنان سراسر کشور است.

کد خبر: ۲۱۳٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha