۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
سالن مسافری پایانه مرزی سرو آماده بهره برداری است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

سالن مسافری پایانه مرزی سرو آماده بهره برداری است

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بهره برداری سالن مسافری پایانه مرزی سرو طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساختمان سالن مسافری پایانه مرزی سرو با پیشرفت فیزیکی ۹۹.۰۷ درصد در مرز ایران و ترکیه احداث و آماده بهره برداری شده است.

وی گفت: این طرح‌ در دو بخش شامل محوطه‌سازی و احداث ساختمان‌های جانبی پایانه مرزی سرو است که در میان مرزهای ایران و ترکیه کمترین فاصله را با مرکز آذربایجان غربی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به ظرفیت ها و شاخص های استان در توسعه اقتصادی به عنوان دروازه ورودی اروپا و شاهراه ارتباطی با کشورهای همسایه و در نتیجه ظرفیت های حمل و نقل جاده ای افزود: با توجه به ظرفیت مطلوب اقتصادی و سایر ظرفیت‌های بالقوه آذربایجان غربی و قرار گرفتن در کریدورهای مهم و فعال حمل و نقل کشور، دولت نگاه ویژه‌ای را به این استان معطوف داشته و اقدامات بایسته ای در زمینه توسعه پایانه‌های مرزی صورت گرفته است.

آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک دارد و سه پایانه مرزی سرو ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز جمهوری آذربایجان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق در آذربایجان غربی فعال است.

کد خبر: ۲۱٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha