۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
روزانه ۵۰۰ تن مرغ در گیلان توزیع می شود
استاندار گیلان:

روزانه ۵۰۰ تن مرغ در گیلان توزیع می شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به این که به اندازه کافی ذخایر مرغ در استان وجود دارد، گفت: روزانه ۵۰۰ تن مرغ در استان توزیع می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی صبح امروز با بیان اینکه همه بسترها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در گیلان فراهم است، اضافه کرد: در این مدت شاهد همکاری و انسجام همه دستگاه های خدمات رسان استان بوده ایم البته این همکاری ها باید ادامه یابد.

استاندار گیلان با بیان اینکه با توجه به ورود این تعداد مسافر به استان باید با صبر اقدامات لازم انجام شود، اضافه کرد: یکی از مهمترین بخش استان گیلان حوزه دریا است که باید توجه و مدیریت لازم انجام شود و در عین حال باید شئونات اسلامی و مباحث فرهنگی و نیز حرمت ماه مبارک رمضان در همه اماکن عمومی حفظ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مرغ و سایر مایحتاج به اندازه کافی در گیلان موجود است، اظهار کرد: مرغ به اندازه کافی در گیلان موجود است حتی سهمیه ای که روزانه به تهران ارسال می شد در این ایام انجام نشد و تقریبا ۵۰۰ تن مرغ هر روز در استان توزیع می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت بر قیمت ها در بازار اضافه کرد: هیچ کس حق افزایش خودسرانه قیمت ها را ندارد ضمن اینکه نظارت ها باید با جدیت انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بروز حوادث ترافیکی در ایام نوروز بیان کرد: بر اساس آخرین آمار ۹ نفر در گیلان جانشان را از دست دادند و عده ای مصدوم شدند از این رو ضروریست تا مناطق پرخطر بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا کام مردم در ایام نوروز تلخ نشود.

کد خبر: ۲۱۳٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha