۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
تاثیر معامله ۱۱۶ میلیارد تومانی دالبر در گزارش ۱۲ ماهه
بازار خبر داد؛

تاثیر معامله ۱۱۶ میلیارد تومانی دالبر در گزارش ۱۲ ماهه

شرکت البرز دارو معامله ۱۱۶ میلیارد تومان انجام داد که برابر با ۸ درصد از کل فروش و همچنین برابر با ۵ درصد از ارزش اسمی شرکت است و براساس مفاد قرارداد این مبلغ در مدت زمان سه ماه تسویه می شود.

بازار؛ گروه بورس: نرخ فروش برخی از محصولات شرکت البرز دارو با نماد دالبر به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است، این شرکت همچنین یک معامله فروش با شرکت پخش البرز با ارزش ۱۱۶ میلیارد تومان انجام داد که برابر با ۸ درصد از کل فروش شرکت بوده و همچنین برابر با ۵ درصد از ارزش اسمی شرکت است.

براساس مفاد قرارداد این مبلغ در مدت زمان سه ماه تسویه می شود و با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت دالبر روند صعودی خود را حفظ کرده و ۷۱ تومان در ۹ ماهه به ازای هر سهم سود ساخته پیش بینی می شود در گزارش ۱۲ ماهه میزان سودسازی شرکت بیشتر شود و سهام در کوتاه مدت به سمت مقاومت ۱۰۰۰ کوتاه مدت حرکت کند.

شرکت البرز دارو در بهمن ماه به درآمد فروش ۲۷۶ میلیارد تومان دست یافته که نسبت به ماه قبل ۱۴.۵ درصد تغییر و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته تغییر ۴۱.۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

جمع مبلغ فروش دالبر در دوره ۱۱ ماهه به ۲۲۳۲ میلیارد تومان رسیده است که تغییر ۶۶.۳ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته بوده است. همچنین در این ماه ۸۶۰۹۱ جعبه ۱۰۰ عددی فرآورده‌های تزریقی را به فروش رساند که تغییر ۱۶.۷۲ درصدی نسبت به ماه گذشته دارد هرچند نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۰.۳ درصد تغییر داشته است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha