۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
وزارت راه و شهرسازی جشنواره ملی ایده‌پردازی را برگزار می‌کند
معاون وزیر راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی جشنواره ملی ایده‌پردازی را برگزار می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جشنواره ملی ایده‌پردازی با عنوان «پیمان برای پیشرفت» برای اولین بار در سطح دولت و نیز وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جشنواره ملی ایده‌پردازی با عنوان «پیمان برای پیشرفت برای نخستین‌بار در سطح دولت خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر، ساماندهی و تشکیل بانک ایده و قرار دادن این ایده‌ها به مدیران جهت اجرا، افزایش کارایی بهره وری و رضایتمندی مردمی، نهادینه ساختن ساز و کار جریان ایده پردازی، ترمیم مناسبات دوسویه ارتباط مردمی با سازمان و الگو سازی سازوکار ایده پردازی را از اهداف کاربردی این جشنواره برشمرد.

اسلامیان ادامه داد: از سمت وزارت راه و شهرسازی جشنواره مردمی و ملی ایده‌پردازی با عنوان پیمان برای پیشرفت در حالی برگزار می‌شود که تمامی اقشار مردم و ایده‌پردازان در سراسر کشور می‌توانند در آن جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند ایده‌های خود را از طریق وب سایتی که برای این رویداد راه اندازی خواهد شد به این وزارت خانه ارسال کنند اظهار کرد: این جشنواره از بهار ۱۴۰۲ به صورت فصلی شروع می‌شود.

به گفته اسلامیان، این جشنواره در پنج قسمت مسکن و ساختمان، حمل و نقل ریلی، حمل ونقل جاده‌ای، حمل و نقل هوایی و حمل و نقل دریایی برگزار می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص روند برگزاری این جشنواره توضیح داد: ایده‌پردازان می‌توانند تمامی مراحل از ابتدای ثبت ایده خود تا انتها و داوری آن را بصورت آنلاین مشاهده کنند. همچنین، گواهی ثبت ایده دریافت کنند و در مرحله رتبه بندی و نمره دهی با سایر ایده پردازان به رقابت بپردازند. در انتها توسط هیأت داوران، داوری ایده های ارسالی انجام می‌شود و به ایده های طلایی، نقره ای و برنزی و نیز ایده های شایسته تقدیر، هدایای نقدی تعلق می گیرد.

اسلامیان با اشاره به اینکه در فصل دوم این جشنواره در تابستان آینده بخش بین‌الملل نیز به جشنواره بصورت غیررقابتی اضافه می‌شود افزود: در نظر داریم در انتها هر فصل از جشنواره ایده‌های ارسالی را در قالب کتاب فصل ایده هات به چاپ برسانیم.

کد خبر: ۲۱۳٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha