۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
پرداخت ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بخش‌های خصوصی خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

پرداخت ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بخش‌های خصوصی خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از پرداخت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بخش‌های خصوصی استان برای سرمایه‌گذاری پرداخت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی تفاهم‌نامه‌ها و مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی اظهار داشت: پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در این سفر جمع‌بندی و هفته آینده طی برگزاری جلسه‌ای در تهران پیگیر شود.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف برای اجرای پروژه‌ها، دستگاه‌های اجرایی مربوط باید برنامه زمان‌بندی ارائه دهند و هیچ پروژه‌ای در استان بدون برنامه زمان‌بندی رها نشود.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: برای اجرای پروژه شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰ هکتاری ملل شیروان سازمان جهاد کشاورزی استان تا فردا برنامه زمان‌بندی مورد تائید صندوق توسعه اقتصاد ملل را ارائه دهد.

شجاعی تأمین اعتبار ریالی برای اجرای فاز دوم پتروشیمی بجنورد از تعهدات بانک تجارت در سفر اول رئیس‌جمهور به استان هست که با توجه به منتفی شدن این طرح باید تا سقف مبلغ اعلام‌شده به بانک طرح معرفی شود.

وی افزود: ایجاد نیروگاه خورشیدی در شهرستان جاجرم از تعهدات بانک ملی در سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی است که برای حل مشکل زمین این پروژه تا فردا باید سازمان جهاد کشاورزی استان موضوع را حل‌وفصل کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: تأمین مالی و مشارکت در طرح اقتصادی شرکت داروسازی فرآیند بویان شیمی از تعهدات بانک سپه در سفر ریاست جمهوری به استان است که متولیان امر باید متوجه اهمیت این پروژه در حوزه صنعت دارو باشند.

شجاعی دستور داد: سازمان جهاد کشاورزی باید تا ۴۸ ساعت آینده باید موضوع را پیگیری کند و مشکلات متقاضی را بشنود و موضوع را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: در خصوص بانک‌هایی که آماده انجام تعهدات خود هستند اما از سوی استان طرحی ارائه نشده است دستگاه‌های اجرایی در سه بخش کشاورزی، صمت و گردشگری برای تکمیل ظرفیت بانک‌ها برای ارائه طرح ها دو هفته فرصت دارند.

استاندار خراسان شمالی همچنین تاکید کرد: اگر طرحی به بانک ها معرفی، اما به دلایل مختلف مانند عدم تکمیل مدارک توسط متقاضی کاری انجام نشده است لذا باید تا شنبه هفته آینده با حضور دستگاه های اجرایی و بانک مربوط جلسه ای برگزار و موضوع تعیین تکلیف شود.

کد خبر: ۲۱٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha