۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
حفر ۳۵ حلقه چاه درون‌میدانی در پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

حفر ۳۵ حلقه چاه درون‌میدانی در پارس جنوبی

بوشهر- متجلی مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از حفر ۳۵ حلقه چاه درون‌میدانی در منطقه پارس جنوبی خبر داد.

محمدحسین متجلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده که شرکت نفت و گاز پارس در راستای تحقق شعار سال و رشد و پایداری تولید گاز در این منطقه حساس، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه کارکنان پارس جنوبی نماد تلاش و فعالیت شبانه‌روزی هستند افزود: کارکنان میدان گازی پارس جنوبی، در سرما و گرما و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری ساحل، در تولید و برداشت و فرآورش گاز فعال بوده و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارند که شایسته تقدیر هستند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: اکنون کارکنان پارس جنوبی در ۳۷ سکوی دریایی در عملیات تولید گاز مشارکت دارند و زمستان امسال با وجود سرمای کم‌سابقه و نیاز به مصرف بالای گاز، بی‌وقفه نسبت به تولید گاز و ارسال به شبکه سراسری اقدام کردیم.

در راستای افزایش تولید گاز، طرح‌های فشارافزایی را عملیاتی کرده و همچنین در راستای توسعه سایر میادین بویژه میادین مشترک گازی اقدام می‌کنیم

متجلی تصریح کرد: در راستای افزایش تولید گاز، طرح‌های فشارافزایی را عملیاتی کرده و همچنین در راستای توسعه سایر میادین بویژه میادین مشترک گازی اقدام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: نخستین چاه توصیفی میادین مشترک فرزاد و بلال به ثمر نشسته و امیدواریم با تکمیل این میادین، میزان تولید گاز بالاتر رود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از حفر ۳۵ حلقه چاه درون‌ میدانی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: حفر ۳۵ چاه درون‌ میدانی در پارس جنوبی از اولویت‌های شرکت نفت و گاز پارس است که بزودی و پس از مراحل مناقصه، اجرای این چاه‌ها آغاز می‌شوند.

متجلی ابراز داشت: تمام توان و ظرفیت موجود را برای حفظ و نگهداشت تولید گاز در این میدان بزرگ گازی به کار می‌بندیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۱۲٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کارگرزحمت کش سکوهای گازی پارس جنوبی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      0 0
      ای کاش فکری هم به حال معیشت ماکارگران همین سکوههاکه درسرماوگرماداریم کارمیکنیم بکنندوحداقل طرح طبقه بندی رابرامون اجراکنند