۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
بخشی از سیستم مدیریتی هم گام با مطالبات مردمی و تأکیدات دولت عمل نمی کند
یادداشت؛

بخشی از سیستم مدیریتی هم گام با مطالبات مردمی و تأکیدات دولت عمل نمی کند

اردبیل- بخش هایی از سیستم مدیریتی کشور، هم گام با مطالبات مردمی و تأکیدات دولت سیزدهم عمل نمی کنند این بخشی از یادداشت بهنام صحرانورد استاد دانشگاه های اردبیل است که در بازار به رشته تحریر درآمده است.

بهنام صحرانورد؛ بازار: انگیزه نگارش این تحلیل، مانع تراشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پرداخت حقوق اسفند ماه جامعه فرهنگیان می باشد.

بر طبق قوانین جاری کشور، پرداخت حقوق کارمندان، از بدیهی ترین حقوق کارمندان می باشد.

در کنار پرداختی حقوق و بر مبنای قوانین موجود، مزایایی همچون حق مسکن، ایاب و ذهاب، رفاهی، کارانه و پاداش و... از جمله دریافتی های کارمندان می باشد.

پس از مصوبه آذر۱۳۹۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در نگارش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساختار سازمانی تحقق آن بر مبنای رتبه‌بندی، این حق اولیه جامعه فرهنگیان، با موانعی متعدد از سال۱۴۰۰جامه عمل پوشید.

ضعف مفرط وزارت آموزش و پرورش در اجرای بهینه آن باعث سردرگمی و نارضایتی شدید جامعه فرهنگیان گردیده است.

بی اعتنایی مجلس شورای اسلامی نسبت به جامعه فرهنگیان و نظارت ضعیف بر عملکرد وزارت آموزش و پرورش، باعث دلخوری شدید این قشر فرهیخته شده است.

علیرغم ناخرسندی بسیار جامعه فرهنگیان، انتظار دریافت چندرغاز معوقات رتبه بندی، از کم ترین حقوق جامعه فرهنگیان مظلوم می باشد.

سوگمندانه باید اعتراف کرد بخش هایی از سیستم مدیریتی کشور، هم گام با مطالبات مردمی و تأکیدات دولت سیزدهم عمل نمی کنند.

مسعود میرکاظمی، اولین متهم این داستان تلخ می باشد که باعث رنجش خاطر جامعه فرهنگیان سراسر کشور، خانواده های آنان و اسباب رسانه‌های خارجی در سیاه نمایی مشکلات کشور هستند.

باید کلیه دریافتی ایشان در ماه‌های بهمن و اسفند ماه، برای تنویر افکار عمومی منتشر گردد تا سیه رود شود هر که در او غش باشد.

تعلل در پرداخت حقوق اسفند ماه، معلمان را آزرده خاطر و معلمان را سخت به ستوه آورده است.

زیر نویس کردن پرداخت حقوق اسفند معلمان از رسانه های داخلی، بزرگ ترین اهانت به این قشر مظلوم است و یکی از مهمترین متهمان این داستان، مسعود میرکاظمی می باشد که باید در اولین روز کاری سال، عزل ایشان از جانب دولت انقلابی سیزدهم جناب آقای رئیسی تحقق یابد.

کد خبر: ۲۱۲٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha