۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
مازندران صاحب ۸ فروند کشتی می شود
استاندار مازندران:

مازندران صاحب ۸ فروند کشتی می شود

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: هشت فروند کشتی برای استان در دست تهیه بوده که چهار فروند آن توسط شرکت صدرا در حال ساخت است.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر تقویت زیرساخت های دریایی در استان گفت: به رغم آن که سه بندر در استان فعال است از داشتن یک فروند کشتی اختصاصی در استان محروم هستیم.

وی با اظهار این که با پیگیری های صورت گرفته در سال قبل چهار فروند کشتی برای استان خریداری شده است، گفت: همچنین ساخت چهار فروند کشتی نیز به شرکت صدرا سفارش داده شد که از این تعدد دو فروند رو - رو است.

وی با بیان این که بازارچه هایی نیز در مناطق مختلف استان برپا شده است، افزود: مازندران برای میزبانی از ۲۲ میلیون مسافر نوروزی آمادگی دارد و تدابیر لازم خدمات رسانی مهیا شده است.

حسینی پور توانمندسازی روستاها را از مهمترین برنامه برای رشد اقتصادی در استان بیان کرد و گفت: توانمندسازی ۵۰۰ روستا در استان برنامه ریزی شده است.

استاندار مازندران احیای اقتصاد روستا در قالب توانمندسازی را از مهمترین برنامه ها برای تحقق شعار سال جاری ذکر کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید نیازمند توجه به ظرفیت های مختلف از جمله اقتصاد روستایی است زیرا بخش عمده ای از جمعیت و ثروت استان در روستاها وجود دارد و روستاها باید در مسیر رشد اقتصادی قرار گیرند.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha