۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
قیمت مصوب زولبیا در سمنان کیلوگرمی ۱۱۰ هزار تومان است
غفوری به بازار گفت:

قیمت مصوب زولبیا در سمنان کیلوگرمی ۱۱۰ هزار تومان است

سمنان- غفوری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سمنان از اعلام نرخ مصوب زولبیا و بامیه در سمنان خبر داد و گفت: زولبیا درجه یک کیلوگرمی ۱۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

علی غفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نرخ مصوب زولبیا و بامیه در سمنان اعلام و واحدهای صنفی موظف به رعایت آن هستند، ابراز کرد: طبق نرخ نامه مصوب زولبیا و بامیه درجه یک یعنی نوعی که در آن زعفران استفاده شده کیلویی ۱۱۰ هزار تومان باید فروخته شود.

وی افزود: نوع درجه دوی این محصول یعنی بدون استفاده از زعفران نیز ۹۰ هزار تومان نرخ گذاری شده و واحد های صنفی ملزم به رعایت هستند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سمنان بیان کرد: دستورالعمل نرخ گذاری کالا و خدمات به تایید انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده و همچنین رئیس کمیسیون نظارت سمنان رسیده است.

غفوری از تشدید نظارت بر واحدهای طبخ و عرضه طولبیا بامیه در سمنان خبر داد و بیان کرد: استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تهیه این محصول الزامی است.

وی با بیان اینکه نظارت ها درخصوص رعایت قیمت های مصوب از سوی واحدهای صنفی انجام خواهد شد، گفت: اصناف همچنین باید نرخ مصوب را در معرض دید مردم نیز قرار دهند.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      0 0
      گرون ترین شهر در ایران شهر سمنانه. وهیچ چیزی هم این استان نداره جز گرانی. چون کارمند هستم‌ انتقالی هم نمیدن... آب و هواش هم که مفت نمی ارزه... مسعولینی هم همه غریبه و تعبیدی و بی بخار و....