۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
انتقاد سخنگوی کمیسیون آموزش از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

انتقاد سخنگوی کمیسیون آموزش از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، ضمن انتقاد از نحوه رتبه‌بندی معلمان و عدم پرداخت حقوق این قشر در آستانه سال جدید از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در این مورد پاسخگو باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور، خطاب به وزیر آموزش و پرورش و کادر اجرایی این وزارتخانه در انتقاد نسبت به نحوه پرداخت‌ها به جامعه فرهنگیان، گفت: آقای دکتر نوری، احساس می‌کنیم سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش از دست شما خارج شده است چرا که برغم اینکه مجلس مصوبات مطلوبی در حوزه حمایت از جامعه فرهنگیان داشته است نه تنها هنوز نتوانسته‌اید رتبه‌بندی معلمان را به طور کامل اجرا کنید بلکه در رابطه با نحوه پرداخت‌ها نیز عملکرد ضعیفی داشتید کما اینکه در آستانه سال جدید هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است که آنها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی این بی‌نظمی باشد، ادامه داد: هم‌اکنون ۲۹ اسفندماه است اما هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است، چرا در این شرایط نامطلوب اقتصادی باید این گونه از وضعیت معیشتی آنها غفلت شود؟ معلمان باید به کجا پناه ببرند و چه کسی باید به داد آنها برسد؟

کد خبر: ۲۱۲٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha