۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
۳۰ درصد نانوایی‌های مازندران استیجاری است
مدیرکل غله مازندران:

۳۰ درصد نانوایی‌های مازندران استیجاری است

نکا- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از فعالیت چهار هزار و ۶۲۴ واحد نانوایی در استان خبر داد و گفت: ۳۰ درصد این نانوایی‌ها استیجاری هستند.

عباسعلی وفائی نژاد در حاشیه بازدید از سیلوی شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار بازار هوشمند سازی آرد و نان و همچنین مدیریت این موضوع توسط دولت سیزدهم را از جمله اقدامات موثر در کاهش تخلفات و انحراف آرد و نام یاد کرد.

وی افزود: متاسفانه شاهد انحراف بسیار بالایی در حوزه آرد هستیم که با اجرای سیاست هوشمند سازی آرد و نان شاهد کاهش ۳۰ درصد مصرف آرد، افزایش رقابت، کیفیت و همچنین مدیریت مصرف بهینه در سطح استان خواهیم بود.

وفائی نژاد اضافه کرد: واحدهای متخلفی که مرتکب تعطیلی خودسرانه ، بی ثباتی در ساعت پخت نان و تراکنش های غیر متعارف می شوند با کاهش شدید سهمیه مواجه می شوند.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی مازندران همچنین با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی سهمیه واحد های قانونمند تصریح کرد: ۱۰ درصد افزایش بر مدیریت سامانه به عنوان امر حیاتی در این بخش مورد توجه قرار می گیرد در واقع واحدهایی که چارچوب قانونی را رعایت کنند ۱۰ درصد به سهمیه آرد آن ها اضافه می شود .

به گفته وفائی نژاد در کنار اقدام مثبت افزایش ۱۰ درصدی واحد های خبازی قانونمند، ۳۰ درصد به عنوان پاداش عملکرد مثبت به آن ها می گیرد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از واحد های خبازی مازندران استیجاری هستند، متذکر شد: از ۴ هزار و ۶۲۴ واحد نانوایی فعال سطح استان ۳۰ درصد به صورت استیجاری هستند که این تعداد در شهرستان ۱۸۲ واحد فعال و ۶۰ درصد استیجاری را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۲۱۲٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یوسف محرمی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      5 1
      باسلام ارد آزاد کنید به مردم یارانه بدید