۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد:

بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر

بوشهر- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد دشتی‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید مسئولان استان بوشهر از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌های واحدهای راکد و نیمه راکد در این منطقه مورد تاکید است و انتظار داریم در عمل شاهد رفع مشکلات باشیم.

وی افزود: برای نخستین بار، کارگروه رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی و اقتصادی در منطقه ویژه تشکیل شده و امیدوارم نتایج خوبی در بر داشته باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان بوشهر برای گره‌گشایی از کار واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، مالیات و… شاهد رفع آن باشیم.

دشتی‌زاده گفت: امروز مشکلات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات این واحدها بررسی شد که امیدوارم منجر به احیای واحدها شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر نیز بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌های فعال در این منطقه، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات بانکی است که با جدیت دنبال می‌شود.

رسول رستمی تأمین سرمایه در گردش را یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: در این نشست، مسائلی همچون تأمین تسهیلات، رفع مشکلات با محیط زیست، حسابرسی تأمین اجتماعی، برق و… مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

کد خبر: ۲۱۲٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha