۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
۱۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان سمنان افتتاح می‌شود
همزمان با عید فطر؛

۱۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: همزمان با عید سعید فطر، یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه یک هزارو ۵۰۰ واحد مسکن ملی استان سمنان همزمان با عید فطر افتتاح می‌شود، ابراز کرد: از هفته گذشته تاکنون بالغ بر ۶۰۰ واحد مسکونی، افزایش عملیات اجرایی ساخت مسکن ملی را در استان شاهد بودیم که نشان از جهش خوبی در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه این ۶۰۰ واحد در زمینه نهضت ملی، مسکن خود ساز و بافت فرسوده در شهرستان‌های استان سمنان در دست ساخت است، افزود: در کنار افتتاح یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در عید فطر، که مقدمات آن در دست پیگیری قرار دارد، تکمیل مسکن‌های خود مالک و خود ساز نیز در استان پیگیری می شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه آماده سازی و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک جدید مسکن ملی سمنان در دستور کار قرار دارد، گفت: همه مقدمات برای انجام این مهم آماده شده و حتی نقشه ها در سامانه ملی نهضت مسکن نیز بازگذاری شده تا بتوانیم به زودی شروع عملیات اجرایی آن را نیز داشته باشیم.

۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد در سراسر استان سمنان در دست ساخت است

حمیدی با بیان اینکه با احتساب این شهرک جدید دو هزار و ۲۰۰ واحد به صورت متمرکز در سمنان آغاز ساخت شده است، بیان کرد: در سمنان با توجه به این شرایط پیش آمده امیدوار هستیم که کار نهضت ملی مسکن به موقع و در بهترین شرایط انجام شود.

وی افزود: در بقیه شهرهای استان سمنان نیز زمین برای ساخت واگذار شده و از متقاضیان درخواست داریم که به خصوص در شهرهای کوچک پیگیر تحویل زمین و آغاز ساخت باشند چرا که در بنیاد مسکن زمین را واگذار می کند و این آمادگی از سوی دولت وجود دارد اما بعضاً شاهد هستیم که متقاضیان خودشان برای آغاز ساخت، مراجعه نمی کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه درخواستی که از متقاضیان داریم این است که زودتر نسبت به ساخت مسکن خود اقدام کنند، بیان کرد: ۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد در سراسر استان سمنان در دست ساخت است که این آمار با احتساب شهر جدید ایوانکی اعلام می شود و امیدواریم که به زودی شاهد اتمام عملیات عمرانی این تعداد مسکن ملی باشیم.

حمیدی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان، زمین به متقاضیان واگذار شده و شهرداری ها نیز آماده همکاری برای صدور پیش پروانه و پروانه ساخت هستند، گفت: مشکل خط اصلی انتقال اب شهرک روزیه سمنان طی یک هفته آینده رفع خواهد شد وخوشبختانه مشکل دیگری نیز در استان وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۱۲٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha