۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
برترین برندهای لوله مانیسمان و لیست قیمت آن ها

برترین برندهای لوله مانیسمان و لیست قیمت آن ها

لوله مانیسمان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوله‌های صنعتی است که به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده آن در کاربردها و صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، لوله مانیسمان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوله‌های صنعتی است که به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده آن در کاربردها و صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاع از برترین برندهای لوله مانیسمان و قیمت هر یک از آن‌ها می‌تواند برای خرید این لوله‌های بدون‌درز بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین برندهای لوله مانیسمان در ایران آشنا کنیم. خرید از این برندها می‌تواند خیال شما را از کیفیت بالای محصول خریداری شده راحت کند و از ضررهای مالی و جانی به دلیل خرید لوله مانیسمان بی‌کیفیت جلوگیری کند. پس با ما همراه باشید!

آشنایی با لوله مانیسمان + ویژگی‌ها و کاربردها

لوله‌های صنعتی در دو نوع لوله درزدار و بدون‌درز تولید می‌شوند. لوله مانیسمان (Mannesmann pipe) نوعی لوله بدون‌درز صنعتی است که به وسیله فرآیندهایی پیچیده و بدون هیچگونه فرآیند جوشکاری بر روی سطح لوله در کارخانه‌های بسیاری تولید می‌شود. این لوله‌های مانیسمان به دلیل عدم وجود درز بر روی سطح از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خود نشان می‌دهند.

این لوله‌ها در ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند و بر این اساس به رده‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از جمله لوله‌های مانیسمان پرکاربرد و پرتقاضا می‌توان به لوله‌های مانیسمان رده ۲۰، ۴۰ و ۸۰ اشاره کرد. قیمت لوله مانیسمان بسته به نوع و رده آن می‌تواند متفاوت باشد.

از لوله‌های مانیسمان در کاربردهایی از جمله خطوط انتقال نفت، گاز و پتروشیمی، مبدل‌های حرارتی، خطوط انتقال آب صنعتی و کشاورزی و در صنایع پالایشگاهی استفاده می‌شود.

معرفی برترین برندهای لوله مانیسمان

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، لوله‌های مانیسمان به دلیل ویژگی‌های خاص و جالب توجهی که دارند در کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. به دلیل تقاضای بالا برای خرید این لوله‌ها، برخی از سودجویان با هدف کسب سود بیشتر به فروش لوله‌های مانیسمان بی‌کیفیت می‌پردازند. این مسئله می‌تواند علاوه بر زیان‌های مالی، سبب ایجاد خطرات جانی و زیست‌محیطی شود.

برای جلوگیری از خرید لوله مانیسمان بی‌کیفیت یا تقلبی، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که محصولات فولادی موردنظر خود از جمله لوله‌ مانیسمان را از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنید. بسیاری از کارخانجات فعال در ایران به تولید لوله مانیسمان بر اساس استانداردهای روز جهانی می‌پردازند و می‌توانند خیال شما را از کیفیت بالای محصول خریداری شده راحت کنند.

برترین برندهای لوله مانیسمان و لیست قیمت آن ها

در ادامه شما را با برخی از برترین برندهای لوله مانیسمان در ایران آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید!

  1. شرکت کاوه ایرانیان

شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان اولین کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان در بخش خصوصی در ایران است. این شرکت دارای بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه تولید انواع لوله در ایران است و به تولید لوله مانیسمان بدون‌درز به دو روش نورد سرد و گرم می‌پردازد. لوله‌های بدون‌درز تولید شده در این کارخانه از بهترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های مانیسمان موجود در بازار ایران است.

  1. شرکت نورد اهواز

یکی دیگر از برترین برندهای لوله مانیسمان در ایران، نورد اهواز است. کارخانه نورد اهواز دارای ظرفیت تولید سالانه ۹۰ هزار تن لوله در کشور است. این کارخانه با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع لوله‌های فولادی به تولید لوله مانیسمان بر اساس آخرین استانداردهای روز جهانی می‌پردازد.

  1. شرکت پروفیل اصفهان

این کارخانه که با نام کارخانه جباری در صنعت لوله ایران معروف است، به تولید لوله مانیسمان در ابعاد مختلف و به روش نورد سرد می‌پردازد. این کارخانه بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در تولید انواع لوله، قوطی و پروفیل را دارد و برند این کارخانه به عنوان یکی از برترین برندهای لوله مانیسمان در بین فعالان این حوزه شناخته شده است.

  1. شرکت لوله مانیسمان ساوه

کارخانه لوله ساوه را می‌توان یکی از برترین تولیدکنندگان لوله مانیسمان و تامین کننده‌ نیاز صنعت خودروسازی کشور به این نوع لوله‌ها دانست. این کارخانه به تولید سالانه حدود ۵۰ هزار تن لوله می‌پردازد و بخش زیادی از نیاز صنعت خودروسازی کشور به لوله‌های مانیسمان را تامین می‌کند.

از دیگر برندهای برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران می‌توان به لوله مانیسمان تولیدی شرکت لوله گستر اسفراین، فولاد ایران و کارخانه نورد سمنان اشاره کرد. البته کشور چین نیز یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان لوله مانیسمان در دنیا است و محصولات تولیدی این کشور جز برترین برندهای لوله مانیسمان در دنیا شناخته می‌شوند.

برترین برندهای لوله مانیسمان و لیست قیمت آن ها

خرید لوله مانیسمان از برترین برندهای موجود

این روزها لوله مانیسمان جایگزین بسیاری از لوله های مورد استفاده در صنایع شده است و کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. قیمت لوله مانسیمان همواره در حال نوسان و تغییر است. ما در این بخش به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله مانیسمان، مشخصات فنی، انواع و نحوه خرید این محصول می‌پردازیم. بهترین قیمت لوله مانیسمان در شرکت مهد فولاد موجود می باشد که شما می توانید با استناد به آن به خرید لوله مانسیمان در رده های مختلف بپردازید. اما بهتر است در ابتدا با ما همراه باشید تا با این محصول و کاربردهای آن در صنعت آشنا شده و سپس برای خرید آن اقدام کنید. مجموعه مهدفولاد با فراهم کردن بهترین و مرغوب‌ترین انواع لوله مانیسمان به همراه قیمت رقابتی این شرایط را برای شما فراهم می‌کند که با آسودگی خیال خرید خود را انجام دهید.همچنین شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان خبره مهد فولاد با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۸۰ از مشاوره رایگان خرید لوله مانیسمان بهره مند شوید.

برگرفته از لیست قیمت لوله مانیسمان مهدفولاد (https://mahdefoolad.com)

کد خبر: ۲۱۱٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha