۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
با سفر کارت علی بابا به همکارانتان سفر هدیه دهید

با سفر کارت علی بابا به همکارانتان سفر هدیه دهید

انتخاب یک هدیه مناسب اصلا کار آسانی نیست؛ به‌خصوص در شرایطی که شناخت دقیقی از صاحب هدیه نداریم. هدیه‌های سازمانی هم دقیقا همین‌طور هستند.

به گزارش بازار، انتخاب یک هدیه مناسب اصلا کار آسانی نیست؛ به‌خصوص در شرایطی که شناخت دقیقی از صاحب هدیه نداریم. هدیه‌های سازمانی هم دقیقا همین‌طور هستند. تهیه هدیه سازمانی که هم درخور برند باشد و هم به دل مخاطب بنشیند، نیاز به وقت و انرژی زیادی دارد.

در چنین شرایطی افراد تیم منابع انسانی یا مدیران شرکت باید تصمیم بگیرند کدام هدیه سازمانی ارزش صرف هزینه را دارد. اگر این موضوع برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم درباره هدیه سازمانی و سفرکارت صحبت کنیم.

چرا هدیه سازمانی؟

مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ برای مناسبت‌های خاص تقویمی مانند روز مرد، روز زن یا روز جوان، تقدیر و تشکر، جشن تولد، مراسم ازدواج، تشویق و... هدایایی را برای همکاران خود درنظر می‌گیرند. متاسفانه با وجود مشاوره‌های بازاریابی و پیشرفت‌های چشمگیر مارکتینگ در ایران، هنوز هم افرادی هستند که به هدیه سازمانی به چشم یک کالای مصرفی نگاه می‌کنند. هدایای سازمانی درواقع نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند؛ بنابراین نباید نگران میزان بودجه اختصاص داده شده برای تامین آن‌ها بود.

با اعطای هدیه سازمانی در مناسبت‌های مختلف به همکاران، به‌شکلی غیرمستقیم یادآور می‌شویم که چقدر حضورشان برای سازمان مهم و ضروری است. آن‌ها با دریافت هدایای سازمانی احساس می‌کنند که زحماتشان دیده می‌شود؛ ازاین‌رو با انرژی، اشتیاق و تعهد بیشتری برای رسیدن به اهداف برند تلاش می‌کنند.

اگر مدیر شرکت، صاحب کسب‌وکار یا عضوی از تیم منابع انسانی سازمان هستید، یادتان باشد حتما بودجه‌ای برای تهیه هدیه سازمانی مانند سفرکارت کنار بگذارید.

سفر کارت

سفرکارت علی‌بابا

هدایای سازمانی انواع مختلفی دارد. گاهی مدیران بعضی از شرکت‌ها با پکیج‌های خوراکی و شیرینی از همکارانشان تقدیر می‌کنند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند هدیه سازمانی ماندگارتر باشد؛ به همین علت سراغ کالاهایی مانند کتاب‌های نفیس یا دفترهایی با جلد خاص می‌روند. عده‌ای دیگر لوازم اداری خاص یا ظروفی منحصربه‌فرد را برای هدیه‌دادن انتخاب می‌کنند. درحقیقت اگر صادقانه به این موضوع نگاهی بیندازیم، آنچه حسابی ذوق‌مان را کور می‌کند، تکراری بودن این هدایای سازمانی است!

هدیه سازمانی باید طوری طراحی شود که همیشه در گوشه‌ای از ذهن مخاطب بماند. این هدیه باید احساسات مخاطب را به چالش بکشد و حال خوب را به او القا کند. با این ویژگی‌ها، تهیه هدایای سازمانی مناسب، بیش از پیش سخت می‌شود!

شرکت سفرهای علی‌بابا این نیاز کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ را پیش‌بینی و محصولی جدید را طراحی و تولید کرده است. این محصول جذاب در قالب یک هدیه سازمانی ساخته شده تا صاحبان بیزینس‌های مختلف را از سردرگمی نجات دهد! سفر کارت علی بابا نوعی کارت هدیه ویژه سفر است که به مخاطب امکان خرید انواع خدمات گردشگری را از سایت و اپلیکیشن علی‌بابا می‌دهد.

چرا سفر؟

بیشتر افراد در شرایط عادی از تجربه سفر لذت می‌برند؛ چه شخصیت‌های شیفته سفر و چه افرادی که کم‌تر به آن فکر می‌کنند. حال اگر کسی سفر را به آن‌ها هدیه دهد، این لذت دوچندان می‌شود؛ زیرا هم سفر را تجربه می‌کنند و هم هزینه‌ای برایش نمی‌پردازند.

سفر برای دوستداران هیجان، موقعیتی مناسب است تا سطح آدرنالین خونشان را افزایش دهند. افراد طرفدار آرامش هم، می‌توانند راحتی خیال را در دل طبیعت پیدا کنند. عاشقان آثار تاریخی، از تماشای عمارت‌های تاریخی یا موزه‌های مرموز لذت می‌برند. با همه این‌ها، می‌توان نتیجه گرفت سفر بهترین هدیه‌ای است که مخاطب را خوشحال خواهد کرد!

سفر کارت

چرا سفرکارت شرکت علی‌بابا؟

سفرکارت مجموعه علی‌بابا به شما این امکان را می‌دهد که بلیط پرواز داخلی یا خارجی دلخواهتان را بخرید و سفری به یکی از ۹۹۶ مقصد موجود در علی‌بابا داشته باشید. اگر سفر زمینی را ترجیح می‌دهید، با خرید بلیط قطار و اتوبوس راهی شهر مقصد شوید. چه تصمیمی برای محل اقامتتان گرفته‌اید؟ با سفرکارت علی‌بابا یکی از هتل‌های لوکس، چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره یا بدون ستاره را رزرو کنید. حضور در اقامتگاه‌های دیگر را می‌پسندید؟ با اعتبار سفر کارت علی بابا به رزرو اقامتگاه‌های بومگردی، سوئیت، آپارتمان‌های مبله، انواع ویلا یا کلبه‌های جنگلی و چوبی بپردازید!

برخی افراد ترجیح می‌دهند پکیج سفر را یکجا تهیه کنند و کمتر درگیر خرید جداگانه بلیط یا رزرو هتل شوند. اگر شما هم چنین تفکری دارید، با اعتبار سفرکارت تور داخلی یا خارجی بخرید.

خرید سفر کارت علی بابا

برای خرید سفر کارت علی بابا کافیست این عبارت را جستجو کنید و وارد صفحه معرفی کارت هدیه سفر شوید. در این صفحه همه امکانات و ویژگی‌های سفرکارت نوشته شده است. پس از بررسی دقیق این هدیه متمایز و جذاب روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید تا فرم سفارش سفرکارت برایتان نمایش داده شود.

در این فرم باید نام و نام‌خانواگی، نام برند یا سازمان، توضیحات لازم برای سفارش سفرکارت، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و مبلغ درخواستی را بنویسید. راه دیگری هم برای خرید سفرکارت وجود دارد. شما می‌توانید این اطلاعات و جزئیات سفارشتان را به آدرس safarcard@alibaba.ir ایمیل کنید تا تیم فروش سفرکارت در سریع‌ترین زمان با شما تماس بگیرند.

آخرین راه خرید سفرکارت تماس مستقیم با تیم فروش است. برای این کار باید با شماره ۰۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. هرچند همه مراحل ثبت سفارش به‌طورکامل توضیح داده شده تا هیچ سوالی برایتان وجود نداشته باشد، اما اگر با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. ۳۵۰ کارشناس تخصصی پشتیبانی به دو شیوه تلفنی و آنلاین، در گام‌به‌گام خرید سفرکارت همراه شما هستند.

کد خبر: ۲۱۱٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha