۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
 اجرای طرح تله کابین گرگان آسیبی برای محیط زیست ندارد
استاندار گلستان:

اجرای طرح تله کابین گرگان آسیبی برای محیط زیست ندارد

گرگان- استاندار گلستان گفت: در اجرای پروژه تله کابین گرگان به هیچ وجه نمی گذاریم به محیط زیست و منابع طبیعی آسیبی وارد شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد زنگانه صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی افراد که بومی گلستان نیستند به اسم دوستدار محیط زیست در فضای مجازی و دانشگاه مانع پیشرفت و توسعه استان می شوند و با مسموم کردن مسئولان را دشمن محیط زیست می دانند.

استاندار گلستان افزود: وجود این افراد در سال های گذشته نیز در خصوص لایروبی خلیج گرگان هم نتیجه ای جز خشکی خلیج نداشت و اکنون باید لایروبی را با مبالغ بالایی انجام دهیم.

زنگانه با بیان اینکه اجرای پروژه تله کابین توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد، یادآورشد: در اجرای پروژه تله کابین گرگان به هیچ وجه نمی گذاریم به محیط زیست و منابع طبیعی آسیبی وارد شود.

وی اضافه کرد: طرح تله کابین گرگان جزو جدانشدنی طرح جامع ناهار خوران است و اگر افرادی مانعی برای پیشرفت این طرح ایجاد کنند به مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.

زنگانه با بیان اینکه گلستان از نظر نقاط حادثه خیز دومین استان کشور است، خاطرنشان کرد: ۹۵ نقاط حادثه خیز در استان وجود دارد که طبق برنامه ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم باید ۸۰ درصد آنها رفع شود.

وی ادامه داد: نقاط حادثه خیز گلستان از بندرگز تا پارک ملی گلستان و تنگه راه است و در سفر رئیس جمهور مصوبه دو هزار میلیارد تومانی به حوزه راه اختصاص یافت.

استاندار گلستان با اشاره به اینک گلستان در بخش زیرساخت های حوزه راه دارای عقب ماندگی است، تصریح کرد: همه پروژه راه در گلستان تا قبل از سفر رئیس جمهور متوقف بود اما بعد از سفر تمامی آنها فعال شده و اقدامات برای پیشرفت پروژه ها ادامه دارد.

زنگانه با بیان این نکته که برای تنظیم بازار گوشت قرمز تمهیداتی در استان در نظرگرفته شده، افزود: در بخش کالاهای اساسی اقداماتی در دست انجام است تا این قیمت‌ها شکسته شود، همچنین برخی کالای اساسی در نمایشگاه بهاره همراه با تخفیف در روزهای پایانی اسفند ماه عرضه می شوند.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha