۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
ضرورت رسیدگی دولت به لزوم کاهش قیمت ها در پی ریزش قیمت دلار
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

ضرورت رسیدگی دولت به لزوم کاهش قیمت ها در پی ریزش قیمت دلار

نماینده مردم سیاهکل در مجلس یازدهم گفت: می طلبد تیم اقتصادی با هماهنگی با سایر بخش ها نسبت به کاهش قیمت کالاهای داخلی در اسرع وقت اقدامات لازم را داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رسول فرخی میکال در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از تلاش های دولت سیزدهم در حوزه منطقه ای و بین المللی تشکر کرد و گفت: همانطور که تحولات خارجی اثر مستقیم بر حوزه های اقتصادی و تحولات داخلی دارد، افزایش قیمت دلار نیز افزایش قیمت کالاهای داخلی را در بر دارد و از آنجا که کاهش قیمت دلار باعث کاهش قیمت کالاهای داخلی در بازار می شود، می طلبد به این موضوع توجه شده و مورد غفلت قرار نگیرد و ضرورت دارد تیم اقتصادی با هماهنگی با سایر بخش ها نسبت به کاهش قیمت کالاهای داخلی در اسرع وقت اقدامات لازم را داشته باشد.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس یازدهم خطاب به میرکاظمی بر ضرورت توجه به پرداخت مطالبات چایکاران تا پایان سال تاکید کرد.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در اجرای پروژه جاده اصلی سنگر-سراوان-سیاهکل به اتصال کمربندی خیام شهر سیاهکل شد و این موضوع را مطالبه جدی مردم دانست و گفت: همچنین می طلبد احداث پل روگذر برای رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار قرار گیرد.

فرخی در تذکری به وزیر نیرو یادآور شد: از سفر شما و معاونانتان به حوزه انتخابیه ۵ ماه گذشته است و می طلبد نسبت به رفع فرسودگی شبکه آب مرکزی و دهستان ها اقدام شود.

کد خبر: ۲۱۱٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha